درخواست کاربران برای گنجاندن سایبرتراک تسلا در بازی های Forza

اگر عاشق خودرو هستید و دست تقدیر شما را برای خرید خودروی مورد علاقه یاری نکرد، چه گزینه ای بهتر از بازی های کامپیوتری و تجربه رانندگی با خودروی مورد نظر. سایبرتراک تسلا شاید از نظر ظاهری خودروی جذابی نباشد اما قطعا با مشخصات فنی ویژه، بسیاری را علاقه مند به خرید این وانت برقی کرده است. همین محبوبیت باعث شده تا بعضی از کاربران از توسعه دهند و ناشر بازی های Forza درخواست کنند تا سایبرتراک تسلا را در این سری از بازی ها بگنجانند.

تعدادی از کاربران به مایکروسافت، استودیو Turn 10 و Playground Games درخواستی فرستاده اند تا با همکاری هم سایبرتراک تسلا را در سری بازی های Forza قرار دهند. در این درخواست تنها تعداد 28 کاربر شرکت کرده اند بنابر این همچنان مسیر طولانی را باید در پیش بگیرند تا این درخواست مورد توجه توسعه دهنده و ناشر بازی قرار گیرد.

قطعا سایبرتراک با مشخصات فنی که دارد، گزینه سرگرم کننده ای در جهان باز سری Forza Horizon است. برای اولین بار در طی چند سال اخیر است که مایکروسافت نسخه ای جدید از بازی Forza را در سال جاری منتشر نکرده است. این احتمال وجود دارد که سکوی پرتاب نسخه بعدی Forza کنسول جدید مایکروسافت یعنی اسکارلت باشد. با اینکه جزئیات زیادی از پروژه اسکارلت در دست نیست، اما می دانیم که نسل بعد کنسول ایکس باکس، چهار برابر قدرتمند تر از ایکس باکس وان ایکس است و در سال 2020 ورانه بازار می شود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024