بازی Death Strading را در وضوح 4K با 60 فریم بر ثانیه و DLSS 2.0 اجرا کنید

بازی Death Strading را در وضوح 4K با 60 فریم بر ثانیه و فعالسازی DLSS 2.0 اجرا کنید

بازی Death Strading که پیش از این برای کنسول بازی پلی استیشن 4 منتشر شده بود، در تاریخ 16 جولای در دسترس کاربران کامپیوتر های شخصی قرار گرفته است. با توجه به گرافیک بی نظیر این بازی در کنسول بازی پلی استیشن 4 و عملکرد خیره کننده موتور گرافیکی آن در PS4 Pro، قابل پیش بینی بود که عملکرد گرافیکی این عنوان در کامپیوتر های گیمینگ مجهز به سیستم عامل ویندوز بی نظیر باشد.

کارت گرافیک های RTX 20 انویدیا برای اجرای بازی ها در وضوح 4K و نرخ فریم مناسب بسیار مناسب هستند و بازی Death Strading نیز با توجه به قدرت بالای گرافیکی خود به این محصولات نیاز مبرم دارد. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که توسط پردازنده های گرافیکی به کار رفته در سری RTX 20 قابل دسترس است، فناوری DLSS 2.0 به شمار می رود که توسط بازی ساخته شده توسط هیدئو کوجیما پشتیبانی می شود.

فناوری ارتقا عملکرد کارت گرافیک های انویدیا می تواند بازی ها را در وضوح کمتری نسبت به آنچه نمایش داده می شود، اجرا کند و در نقطه مقابل از هوش مصنوعی برای بهبود و بازسازی جزئیات استفاده می کند. نسخه کامپیوتر بازی Death Strading از نرخ 240 فریم بر ثانیه، وضوح تصویر فوق عریض و حالت عکس پشتیبانی می کند و از این حیث کنجکاوی کاربران را برانگیخته که با کدام کارت گرافیک و کانفیگ سخت افزاری می توان آن را اجرا کرد.

با این وجود سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی Death Strading در کامپیوتر های گیمینگ مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شده که شامل دو وضوح تصویر 720×1280 و 1080×1920 پیکسل با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه می شود. البته کانفیگ های پیشنهادی برای اجرای بازی بدون فعالسازی DLSS ارائه شدند و با توجه به سخت افزار معرفی شده، می توان پیش بینی کرد که کارت گرافیک های سری RTX 20 انویدیا می توانند با فعال سازی DLSS و در وضوح تصویر 4K به ارائه نرخ 60 فریم بر ثانیه بپردازند.

برای اجرای بازی Death Strading در وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل و نرخ 60 فریم بر ثانیه به پردازنده ای در سطح Intel Core i7-3770 یا AMD RYZEN 5 1600 و کارت گرافیک هایی در سطح NVIDIA GTX 1060 6GB یا AMD Radeon RX 590 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم نیاز دارید. با توجه به این سخت افزار می توان پیش بینی کرد که اجرای این عنوان با فعال سازی فناوری DLSS 2.0 و استفاده از کارت گرافیک های سری RTX 20 مانند RTX 2080 Ti به هیچ وجه سخت نیست.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد