مقایسه سرعت گلکسی A50 و گلکسی اس 10 پلاس

گوشی های هوشمند میان رده سری A سامسونگ با بهره بردن از مشخصات قابل قبول و قیمت مقرون بصرفه توانستند فروش خوبی را در بازار جهانی و بخصوص بازار ایرن به خود اختصاص دهند. این گوشی های هوشمند نیز به برخی مشخصات فنی در حد و اندازه های یک پرچمدار مجهز شده اند. مقایسه سرعت گلکسی A50 و گلکسی اس 10 پلاس به ما نشان خواهد داد که یک گوشی هوشمند میان رده در مقابل یک پرچمدار این شرکت چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

مشخصات پردازنده سامسونگ گلکسی A50

سامسونگ گلکسی A50 در کنار رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به پردازنده اگزینوس ۹۶۱۰ اختصاصی این شرکت مجهز شده است.

یکی دیگر از قابلیت های سخت افزاری مناسب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری آن می باشد. در کنار این باتری مناسب شاهد در نظر گرفته شدن شارژر ۱۵ واتی مجهز به شارژ سریع نیز بودیم.

سامسونگ گلکسی A50

ما از قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که سبب شده تا علاقه مندان بسیاری را در داخل کشور داشته باشد، سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

یک سنسور ۲۵ مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۵ مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

مشخصات پردازنده سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

سامسونگ گلکسی ۱۰ پلاس

برای اولین بار سامسونگ از پردازنده های ۷ نانومتری ، برای گوشی های هوشمند خود استفاده کرد. گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز با توجه به محل فروش، (منطقه فروش از نظر موقعیت مکانی)  از پردازنده های ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ و اگزینوس ۹۸۲۰ بهره مند شده است. رم ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و قابل ارتقاء تا ۵۱۲ گیگابایت برای گلکسی اس ۱۰ پلاس در نظر گرفته شده، البته مذل خاص با رم ۱۲ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۱ ترابایتی (۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۵۱۲ گیگابایت حفظه جانبی میکرو اس دی) نیز به بازار عرضه خواهد شد.

شما را به تماشای ویدئوی مقایسه سرعت گلکسی A50 و گلکسی اس 10 پلاس دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد