سامسونگ گلکسی A91 مرز بین گوشی های میان رده و پرچمداران را خواهد شکست

پیش از این نیز در بررسی هایی که داشته ایم، همواره تاکید داشتیم که گوشی های هوشمند میان رده در حال استفاده از مشخصات فنی هستند که تنها در پرچمداران شاهد آن بوده ایم. فاصله بین گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار رفته رفته، کم و کمتر می شود. این بار با تایید سامسونگ گلکسی A91 توسط این شرکت با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، بدون شک باید منتظر رونمایی یکی از قدرتمند ترین گوشی های هوشمند میان رده جهان باشیم.

امروز بصورت رسمی سامسونگ گلکسی A90 5G و گلکسی A91 به عنوان گوشی های میان رده آینده سری A این شرکت، توسط سامسونگ تایید شدند.

سامسونگ گلکسی A91 با دوربین 108 مگاپیکسلی

اولین مشخصات تایید شده برای سامسونگ گلکسی A90 استفاده از شارژر 45 واتی مجهز به شارژ سریع بود. این در حالی می باشد که سامسونگ اولین بار از این شارژر قدرتمند برای گلکسی نوت 10 پلاس استفاده کرد. حال این گوشی هوشمند میان رده قرار است یکی از قدرتمند ترین قابلیت جدیدترین پرچمدار این شرکت را با خود به همراه داشته باشد.

اما گویا این گوشی میان رده قرار نیست تنها برخی از مشخصات فنی پرچمداران را به خود اختصاص دهد. این گوشی میان رده در زمینه سنسور دوربین اصلی نیز قصد رکورد شکنی را در سر دارد.

همانطور که می دانید سامسونگ از سنسور 64 مگاپیکسلی قدرتمند خود پرده برداری کرد و تا چند روز آینده نیز شاهد رونمایی ردمی نوت 8 پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به چنین سنسوری خواهیم بود.

اما از طرفی شیائومی، برای می میکس 4 نیز نوید استفاده از سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ را داده، سنسوری که هنوز بصورت رسمی رنمایی نشده است.

اما خود سامسونگ نیز قطعا از سنسور های اختصاصی خود برای گوشی های هوشمندش استفاده خواهد کرد. سامسونگ گلکسی A91 با توجه به اخبار منتشر شده رسمی از سامسونگ، قرار است به سنسور قدرتمند 108 مگاپیکسلی مجهز شود. در کنار این سسور، سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو به همراه یک سنسور دیگر، دوربین های اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

منبع: sammobile

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود