آیا گوشی میان رده جدید سامسونگ به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز می شود ؟

گوشی های هوشمند میان رده، رده بالای سامسونگ همواره تلاش داشته اند که تا جای ممکن از مشخصات و طراحی هایی مشابه با گوشی های هوشمند پرچمدار بهره مند شوند. حال با توجه به اخبار منتشر شده، گویا گوشی میان رده سامسونگ گلکسی M52 5G قرار است به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام مجهز شود. آیا واقعا قرار است برای اولین بار در تاریخ، یک گوشی هوشمند میان رده به پردازنده ای پرچمدار مجهز شود. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

امروز شاهد منتشر شدن امتیاز بنچمارک گیگ بنچ گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M52 5G بودیم که در مشخصات پردازنده در نظر گرفته شده، با اطلاعات جالب و البته عجیبی رو به رو شدیم. در مشخصات در نظر گرفته شده نام کد “lahaina”برای پردازنده این گوشی هوشمند میان رده مشخص شده است. این همان نام کد پردازنده معروف و قدرتمند اسنپدراگون 888 می باشد که جدید ترین و قدرتمند ترین گوشی های هوشمند پرچمدار از آن بهره برده اند.

اما همانطور که اشاره کردیم، تنها گوشی های هوشمند پرچمدار از چنین پردازنده ای بهره مند شده اند و هنوز هیچ گوشی هوشمند میان رده به پردازنده پرچمداری همچون اسنپدراگون 888 مجهز نشده است. اما در اطلاعات مندرج برای پردازنده این گوشی هوشمند میان رده، کمی تناقض را شاهد هستیم.

برای مثال، پردازنده سامسونگ گلکسی M52 5G از خوشه چینی 2+2 (هر خوشه چهار هسته) بهره برده است و این در حالی می باشد که هشت هسته اسنپدراگون 888 با خوشه چینی 1+3+4 در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. شایعات خبر از آن می دهند که سامسونگ قرار است از مدل خاص اسنپدراگون 888 برای گوشی های هوشمند میان رده خود استفاده کند که هنوز بصورت رسمی معرفی نشده است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد