مشخصات گلکسی A22 5G میان رده مقرون بصرفه سامسونگ فاش شد

سری A گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ بدون شک سهم عمده ای در بخش فروش بازار را در مقایسه با اسمارتفون های شرکت های دیگر به خود اختصاص داده اند که این فروش خوب مدیون مشخصات مناسب در کنار قیمت مقرون بصرفه در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند میان رده این شرکت می باشد. حال قرار است سامسونگ گلکسی A22 5G به عنوان جدیدترین اسمارتفون میان رده این شرکت با بهره بردن از مشخصات مناسب، پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G و قیمت مقرون بصرفه معرفی شود.

سامسونگ گلکسی A22 5G

به لطف شایعه پراکنان، مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. در نمای رو به رویی این اسمارتفون قرار است به صفحه نمایشی 6.6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل پلاس مجهز شود. از جمله قابلیت های مناسب این صفحه نمایش می توانیم به توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز اشاره کنیم. برای طراحی صفحه نمایش هم از ناچ واتردراپ یا همان قطره ای استفاده شده که بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش سنسور 13 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خودش جای داده است.

در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری دو سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکلی می باشیم. یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض، سنسور های دوربین دوگانه سامسونگ گلکسی A22 5G را تشکیل می دهند.

این گوشی هوشمند میان رده به پردازنده دیمنسیتی 700 با معماری 7 نانومتری شرکت مدیاتک مجهز خواهد شد. دو هسته قدرتمند تر Cortex-A76 این پردازنده میان رده توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز را دارد. در کنار عملکرد مناسب، این پردازنده همانطور که از نام در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند مشخص است، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم را نیز خواهد داشت. در مقایسه با سامسونگ گلکسی A32 5G، گلکسی A22 5G به مشخصات مناسب تری در بسیاری از موارد مجهز شده و از طرفی قیمت ارازن تر 230 یورویی را با خود به همراه دارد و این در حالی می باشد که سامسونگ گلکسی A32 5G با قیمت پایه 280 یورویی روانه بازار شد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !