دلایل محبوبیت گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A50 در میان کاربران ایرانی

بالا رفتن بی سابقه قیمت های گوشی های هوشمند در بازار سبب شد تا قدرت خرید کاربران ایرانی برای خرید یک گوشی مناسب به نسبت گذشته کاهش پیدا کند. اما در همین گرانی ها نیز استقبال خوبی برای گوشی های هوشمند میان رده سری A سامسونگ صورت گرفت. در این میان این گلکسی A50 بود که نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد. در حال حاضر اگر حتی از بسیاری از کاربران سوال کنید که چه گوشی هوشمند با توجه به بالا رفتن قیمت ها در بازار، ارزش خرید دارد، قطعا نام یکی از گوشی های هوشمند میان رده سری A سامسونگ را خواهید شنید.

حالا می خواهیم بدانیم چرا به عنوان یک گوشی میان رده، سامسونگ گلکسی A50 تا این قدر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. از اولین دلایل این محبوبیت می توان به برند این محصول اشاره کرد. سامسونگ همواره در میان کاربران ایرانی به برندی مقرون بصرفه در زمینه گوشی های هوشمند شناخته می شده.

عوامل محبوبیت سامسونگ گلکسی A50

از دیگر عوامل محبوبیت این گوشی هوشمند این بود که با توجه به میان رده بودن، از برخی مشخصات فنی در حد و اندازه های یک پرچمدار بهره می برد. برای مثال در همان ابتدا می توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد این گوشی اشاره کرد. بهره بردن از صفحه نمایشی از جنس سوپر آمولد سبب شده تا همانند یک پرچمدار شاهد قرار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی باشیم.

در مرحله دوم، مهمترین معیار کاربران برای خرید گوشی های هوشمند میان رده، سنسور های دوربین آن می باشد. گلکسی A50 نیز از این نظر به سنسور های دوربین اصلی سه گانه ای مجهز شده. یک سنسور اصلی 25 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی این گوشی میان رده را تشکیل می دهند.

برای دوربین سلفی نیز سنسور 25 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. از مشخصات سخت افزاری می توان به پردازنده اگزینوس 9610 اشاره کرد. در پایان گلکسی A50 نیز همانند تمام گوشی های هوشمند میان رده سری A این شرکت، به باتری قدرتمندی مجهز شده. باتری 4000 میلی آمپری در نظر گرفته شده، یکی دیگر از دلایل استقبال کاربران از این محصول میان رده می باشد.

مدل 6/128GB این گوشی هوشمند را می توانید با قیمت حدودی 3.700.000 تومان در بازار خریداری کنید.

اما در پایان باید گفت که سامسونگ بیشتر بنا بر محبوبیت برند خود توانست به چنین موفقیتی دست پیدا کند. در این میان شما می توانید برخی گوشی های هوشمند دیگری را نیز با قیمت مناسب و حتی ارزان تر از گلکسی A50 پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم تا حتما به مطالب بهترین گوشی های هوشمند با بودجه 2 تا 3 میلیون و مقایسه شیائومی می 9 تی و سامسونگ گلکسی A50 مراجعه کنید.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !