سامسونگ گلکسی A52 5G این بار با پوشش شبکه های 5G به لطف پردازنده کوالکام

مدتی است که شایعاتی در خصوص سامسونگ گلکسی A52 و A52 5G را می شنویم و گویا سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند میان رده جدیدی را رونمایی کند که توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را داشته باشد. گلکسی A52 5G این بار قرار است به لطف بهره بردن از پردازنده میان رده کوالکام و همچنین مجهز شده به مشخصات فنی قدرتمند و طراحی پرچمدار گونه ای بصورت رسمی معرفی شود.

مدتی پیش بود که تصویر 360 درجه ای از این گوشی هوشمند منتشر شد که نشان از طراحی جذاب و پرچمدار گونه آن می داد. در نمای رو به رویی پیش بینی می شود که این گوشی میان رده به صفحه نمایشی 6.5 اینچی از نوع امولد مجهز شود. بهره بردن از پنل اولد نیز به احتمال زیاد سبب خواهد شد تا همانند پرچمداران، شاهد قرار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر  اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشیم.

برای طراحی صفحه نمایش اما شاهد حضور ناچ اینفینیتی O هستیم که بریدگی دایره ای شکل ناج در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش قرار گرفته است (مشابه با پرچمداران جدید سامسونگ). در قسمت پشتی نیز چهار سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته اند، البته هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات سنسور های دوربین پشتی و دوربین سلفی این گوشی میان رده منتشر نشده.

اما اصلی ترین و قدرتمند ترین مشخصه در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده، پردازنده آن می باشد. سامسونگ گلکسی A52 5G به پردازنده میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 750G شرکت کواکام مجهز شده. پردازنده ای که نه تنها در تست های بنچمارک عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت، بلکه توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز خواهد داشت.

همانند تمام گوشی های هوشمند میان رده سری A و M سامسونگ که به باتری مناسب و قدرتمندی مجهز شده اند، این گوشی میان رده نیز به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 15 واتی شارژ سریع مجهز خواهد شد. م های 6 و 8 گیگابایتی به همراه حاقظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. پیش بینی می شود که سامسونگ گلکسی A52 5G با قیمت پایه 460 دلاری روانه بازار شود که به نسبت بسیاری از میان رده های دیگر، قیمت چندان ارزانی به نظر نمی رسد.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !