مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی A52 / طراحی مشابه با گلکسی اس 21 اولترا

با توجه به طراحی های جدید در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند میان رده، دیگر درک تفاوت این اسمارتفون ها با گوشی های هوشمند پرچمدار بسیار سخت شده. یکی از این گوشی های هوشمند میان رده، سامسونگ گلکسی A52 می باشد که قرار است بزودی به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شود و حال به لطف شایعه پراکنان، برخی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون منتشر شده است.

همانطور که اشاره کردیم، این گوشی هوشمند میان رده طراحی پرچمدار گونه و بسیار جذابی را با خود به همراه خواهد داشت که ما را به یاد سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمند این شرکت می اندازد.

البته این گوشی  هوشمند قرار است در دو مدل 5G و 4G معرفی شود که البته مدل 5G در برخی از موارد به مشخصات فنی قدرتمند تری به نسبت مدل 4G مجهز شده است. در بخش صفحه نمایش هر دو گوشی هوشمند قرار است به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع سوپر امولد مجهز شوند.

اما صفحه نمایش مدل 5G توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز و مدل 4G توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را خواهند داشت. برای طراحی صفحه نمایش نیز هر دو گوشی هوشمند به ناچ اینفینیتی O مجهز شده اند که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

اما نه تنها در طراحی نمای رو به رویی، بلکه در طراحی قسمت پشتی و قرار گیری سنسور های دوربین هم شباهت بسیار بالایی را با سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا شاهد بودیم. هر دو مدل 5G و 4G به سنسور های دوربین مشابهی مجهز شده اند.

یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت قدرتمند و پرچمدار گونه لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS، به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 123 درجه ای در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه سامسونگ گلکسی A52 را تشکیل می دهند.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !