مقایسه سرعت و دوربین سامسونگ گلکسی A70 و گلکسی A50

سری گوشی های هوشمند میان رده A سامسونگ نه  تنها قیمت بسیار مقرون بصرفه ای دارند، برخی از این گوشی های هوشمند از مشخصات فنی در حد و اندازه های برخی از پرچمداران بهره مند شده بودند. مقایسه سرعت و دوربین سامسونگ گلکسی A70 و گلکسی A50 را این بار در نظر گرفته ایم که این دو گوشی هوشمند از همان دسته از گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ می باشند که برخی مشخصات فنی پرچمداران را نیز با خود به همراه داشته اند.

سنسور های دوربین و پردازنده سامسونگ گلکسی A70

در میان محصولات سامسونگ این گوشی هوشمند میان رده، اولین گوشی می باشد که از دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی بهره مند شده. در کنار سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 که مناسب برای عکسبرداری در فضاهایی با نور کم می باشد شاهد حضور دو سنسور 8 مگاپیکسلی عریض 123 درجه ای به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی برای دوربین های اصلی سه گانه سامسونگ گلکسی A70 می باشیم.

سامسونگ گلکسی A70

در ناچ واتردراپ صفحه نمایش نیز شاهد سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز هستیم. پردازنده 11 نانومتری اسنپدراگون 675 نیز این گوشی هوشمند میان رده را همراهی می کند.

سنسور های دوربین و پردازنده سامسونگ گلکسی A50

سامسونگ گلکسی A50 در کنار رم 4 و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به پردازنده اگزینوس 9610 اختصاصی این شرکت مجهز شده است.

یکی دیگر از قابلیت های سخت افزاری مناسب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، باتری 4000 میلی آمپری آن می باشد. در کنار این باتری مناسب شاهد در نظر گرفته شدن شارژر 15 واتی مجهز به شارژ سریع نیز بودیم.

سامسونگ گلکسی A50

ما از قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که سبب شده تا علاقه مندان بسیاری را در داخل کشور داشته باشد، سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

یک سنسور 25 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !