مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A91 پیش از رونمایی رسمی

گوشی های هوشمند میان رده سری A سامسونگ را بدون شک باید یکی از بهترین گوشی های میان رده این شرکت دانست. گوشی های هوشمند که نه تنها با قیمت های مقرون بصرفه روانه بازار شدند، بلکه برخی از آن ها از مشخصات فنی در حد و اندازه های یک پرچمدار بهره برده اند. حال قرار است سامسونگ گلکسی A91 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت، بصورت رسمی رنمایی شود.

پیش از این شاهد رونمایی گلکسی A90 و A90 5G به عنوان قدرتمند ترین گوشی های هوشمند این سری بودیم.

سامسونگ گلکسی A91 قرار است از مشخصات فنی تقریا مشابه و در برخی موارد قدرتمند از برادران کوچکتر خود روانه بازار شود.

مشخصات سامسونگ گلکسی A91

صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر آمولد با طراحی ناچ خاص و اختصاصی اینیفینیتی U سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد. بهره بردن از چنین صفحه نمایش سبب شده تا همچون یک پرچمدار، سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش قرار گیرد.

گویا سنسور های دوربین مشابهی با گلکسی A90 برای این گوشی هوشمند نیز در نظر گرفته خواهد شد. یک سنسور 4 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو، سنسور های دوربین اصلی سه گانه را تشکیل می دهند.

برای دوربین سلفی نیز، سنسور 32 مگاپیسلی در نظر گرفته خواهد شد. پردازنده اسنپدراگون 855 به همراه رم 8 گیگبایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و نیز باتری قدرتمند 4500 میلی آمپری از دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول جدید خواهند بود.

اما نکته حائز اهمیت شارژ در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. گلکسی نوت 10 پلاس شاید در جعبه خود به همراه شارژر 25 واتی معرفی شد، اما توانایی پشتیبانی از شارژر 45 واتی مجه به شارژ سریع را نیز داشت.

شایعات اما خبر از مجهزشدن گلکسی A91 به شارژر 45 واتی را می دهند. با نگاهی کلی می بینیم که مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، چندان تفاوتی با یک پرچمدار نمی کند، هر چند در سری گوشی های هوشمند میان رده می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !