گوشی میان رده سامسونگ گلکسی F52 5G با صفحه نمایش 120 هرتز معرفی شد

اسمارتفون های میان رده سامسونگ نه تنها توانسته اند تا به امروز با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند، بلکه در برخی از موارد چیزی کم از یک پرچمدار ندارند. سامسونگ گلکسی F52 5G به عنوان جدیدترین اسمارتفون میان رده این شرکت با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و حتی قدرتمندی معرفی شد. از مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده، می توانیم به صفحه نمایشی با توانایی ارائه نرخ بروزسانی 120 هرتز اشاره کنیم.

مشخصات سامسونگ گلکسی F52 5G

در مجموع از ابتدا گوشی های هوشمند میان رده سری F سامسونگ سعی داشته اند تا به مشخصات قدرتمند تری به نسبت اسمارتفون های میان رده شرکت های دیگر مجهز شوند. گلکسی F52 5G در نمای رو به رویی به صفحه نمایشی 6.6 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع TFT مجهز شده است. صفحه نمایشی که همانطور اشاره کردیم، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را همانند یک پرچمدار خواهد داشت.

برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است. برای دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده.

در نمای پشتی اما چهار سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین چهار گانه سامسونگ گلکسی F52 5G را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما این اسمارتفون، یه یکی از بهترین پردازنده های میان رده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 750G مجهز شده است. پردازنده که در کنار عملکرد بسیار خوب و کاملا قابل قبولش، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی پر سرعت نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد.

رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژر 25 واتی مجهز به شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. سامسونگ گلکسی F52 5G قرار است با قیمت پایه 310 دلاری روانه بازار های جهانی شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد