سامسونگ گلکسی M21 بصورت رسمی معرفی شد

سامسونگ شروع به رونمایی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند میان رده سری A و M خود کرده. مدتی پیش شاهد رونمایی گلکسی M31 به عنوان یکی از جدید ترین گوشی های هوشمند میان رده این شرکت بودیم که به سنسور های دوربین قدرتمندی مجهز شده بود. این بار اما سامسونگ گلکسی M21 با بهره بردن از مشخصات فنی کمی ضعیف تر اما با قیمتی مقرون بصرفه تر بصورت رسمی رونمایی شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی M21

طراحی و صفحه نمایش

گویا سامسونگ بعد از رونمایی گلکسی A51 و گلکسی A71 علاقه بسیار بالایی به طراحی این گوشی های هوشمند دارد. زیرا بعد از آن تقریبا طراحی پشتی در نظر گرفته شده برای اکثر گوشی های هوشمند میان رده و حتی پرچمدار این شرکت مشابه با گلکسی A51 و گلکسی A71 بودند.

در قسمت پشتی سه سنسور دوربین با چیدمانی ستونی شکل در یک بریدگی مستطیلی شکل قرار گرفته اند. اما صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن FHD پلاس گلکسی M21 به ناچ زیبا و محبوب واتردارپ مجهز شده.

شاید صفحه نمایش سوپر آمولد در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون این توقع را برای ما به وجود بیاورد که شاهد حضور سنسور حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش باشیم. اما این قابلیت امنیتی در قسمت پشتی Galaxy M21 قرار گرفته که به نسبت سنسور های زیر صفحه نمایش قطعا عملکرد بهتر و سریع تری را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دوربین

به نسبت گلکسی M31، گلکسی M21 از یک سنسور دوربین کمتری بهره برده. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

در کنار بهره برده از تعداد سنسور های کمتر، گلکسی M21 به نسب گلکسی M31 به سنسور های ضعیف تری مجهز شده، زیرا سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی گلکسی M31 را همراهی می کند. برای دوربین سلفی نیز سنسور 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده.

پردازنده و باتری

یکی از بهترین پردازنده های اختصاصی سامسونگ، یعنی اگزینوس 9611 این گوشی هوشمند میان رده را همراهی می کند. از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به رم های 4 و6 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی اشاره کرد.

همواره گوشی های هوشمند میان رده سری A و M سامسونگ به باتری های قدرتمندی مجهز شده اند. سامسونگ گلکسی M21 نیز به باتری 6000 میلی آمپری با شارژر 15 واتی شارژ سریع مجهز شده که حتی در کمتر پرچمداری شاهد حضور چنین باتری قدرتمندی بوده ایم.

قیمت پایه 175 دلاری در نظر گرفته شده نیز به نسبت قیمت در نظر گرفته شده برای گلکسی M31، گلکسی M31 قیمت مقرون بصرفه تر و ارزان تری را به خود اختصاص داده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد