سامسونگ گلکسی M31 اس میان رده ای با مشخصات فنی نزدیک به پرچمداران

باز هم خبری جدید از یک گوشی هوشمند میان رده سری M سامسونگ. سری A و M گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، برخی قابلیت هایی را با خود به همراه داشته اند که دست کمی از پرچمداران این شرکت ندارد. این بار نیز گلکسی M31 اس قرار است به عنوان جدیدترین گوشی میان رده، که می توان لقب قدرتمند ترین اسمارتفون میان رده سری M سامسونگ را به آن نسبت داد، رونمایی شود.

پیش از این شاهد رونمایی گلکسی M31 بودیم که با توجه به قرار گیری در دسته بندی گوشی های هوشمند میان رده، مشخصات فنی قدرتمندی را با خود به همراه داشت. اما گلکسی M31 اس از نظر مشخصات فنی و البته طراحی در نظر گرفته شده، یک سر و گردن از مدل استاندارد خود بالاتر است.

مشخصات سامسونگ گلکسی M31 اس

صفحه نمایش

در همان ابتدا به سراغ صفحه نمایش این گوشی میان رده می رویم که هیچ چیزی کم از یک پرچمدار ندارد. برای طراحی صفحه نمایش از ناچ بسیار زیبا و چشم نواز اینفینیتی O استفاده شده که بریدگی دایره ای شکل با قطر بسیار کم در قسمت مرکزی و بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

این اولین گوشی میان رده سری M سامسونگ می باشد که صفحه نمایشش در کنار بهره بردن از چنین ناچ زیبایی به پنل سوپر امولد مجهز شده و رزولوشن FHD پلاس را نیز ارائه خواهد کرد.

دوربین

در قسمت پشتی اما بار دیگر شاهد طراحی نوین سال 2020 سامسونگ می باشیم. طراحی که نمونه آن را در پرچمداران خانواده گلکسی اس 20 و حتی گوشی های هوشمند میان رده این چون گلکسی A51 و گلکسی A71 نیز شاهد بودیم. بریدگی مستطیلی شکلی که سنسور های دوربین را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی گلکسی M31 اس نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین یا چیدمانی L شکل در بریدگی مستطیلی می باشیم. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکروب رای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق برای کمک به هرچه بهتر شدن تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه این  اسمارتفون میان رده را تشکیل می دهند.

سخت افزاری و باتری

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده، پیش بینی می شود که شاهد حضور پردازده اختصاصی اگزینوس 9611 باشیم. رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری می باشند که می توانیم به آن ها اشاره کنیم.

اما گوشی های هوشمند میان رده سری M و A سامسونگ، همواره باتری های قدرتمند با طول عمر مفید خوبی را با خود به همراه داشته اند. گلکسی M31 اس نیز از این اتفاق مستثنی نیست و به باتری قدرتمند 6000 میلی آمپری به همراه شارژر 25 واتی شارژ سریع مجهز شده است. این گوشی میان رده قرار است با قیمت 266 دلار روانه بازار جهانی شود.

منبع: sammobile

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود