سامسونگ گلکسی M32 با صفحه نمایش 90 هرتز و باتری 6000 میلی آمپر ساعت

گوشی های هوشمند میان رده سری A و M سامسونگ توانسته اند تا به امروز بدون شک به نسبت اسمارتفون های میان رده شرکت های دیگر فروش بیشتری را به خود اختصاص دهند. امروز نیز شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی M32 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم. اسمارتفونی که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسبی همچون صفحه نمایش با کیفیت و باتری قدرتمند، قیمت مقرون بصرفه ای را نیز با خود به همراه داشته است.

سامسونگ گلکسی M32

طراحی در نظر گرفته شده برای گلکسی M32 طراحی کاملا آشنایی می باشد که نمونه آن را در اسمارتفون های میان رده سامسونگ و شرکت های دیگر نیز دیده بودیم. در نمای رو به رویی این اسمارتفون به صفحه نمایشی 6.4 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع سوپر امولد مجهز شده است. صفحه نمایشی که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را دارد. در مقایسه با بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده، سامسونگ گلکسی M32 به صفحه نمایش قدرتمندی مجهز شده است.

طراحی ناچ واتردراپ صفحه نمایش هم با بریدگی قطره ای شکل در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش نیز سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 20 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. سنسور دوربین سلفی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 که توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم در ثانیه را دارد. البته این صفحه نمایش توانایی ارائه حداکثر روشنایی 800 نیت را نیز دارد.

در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکلی می باشیم. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه گلکسی M32 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز این اسمارتفون به پردازنده میان رده و ارزان قیمت هلیو G80 شرکت مدیاتک با معماری 12 نانومتری مجهز شده است. پردازنده ای که هسته اصلی آن توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز را دارد. نمی توان برای بازی های سنگین چندان روی این گوشی هوشمند میان رده حساب باز کرد، اما برای بازی های نه چندان سنگین می توان توقع عملکردی قابل قبول را از آن داشت.

در بخش باتری نیز همانند اکثر گوشی های هوشمند میان رده سری A و M، گلکسی M32 نیز به باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این گوشی هوشمند میان رده توانایی پشتیبانی از شارژر 25 واتی شارژ سریع را دارد، اما در جعبه شارژر 15 واتی شارژ سریع برایش در نظر گرفته شده است. مدل 4/64GB این گوشی هوشمند قرار است با قیمت 200 دلار روانه بازار شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد