مشخصات کامل و قیمت گلکسی M32 میان رده جدید سامسونگ

در میان گوشی های هوشمند میان رده، بدون شک اسمارتفون های سامسونگ توانسته اند میزان فروش بهتری را به نسبت شرکت های فعال در این عرصه به خودشان اختصاص دهند. حال قرار است گلکسی M32 به عنوان جدید ترین اسمارتفون میان رده این شرکت بزودی رونمایی شود و به لطف شایعه پراکنان، بار دیگر مشخصات کلی و البته قیمت در تظر گرفته شده، پیش از رونمایی رسمی منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

گلکسی M32

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز سامسونگ از آن بهره برده بود. در نمای رو به رویی گلکسی M32 قرار است به صفحه نمایشی 6.4 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع سوپر امولد مجهز شود. از جمله نکات جالب توجه ای صفحه نمایش، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیت می باشد که می تواند به عنوان یک محصول میان رده، عملکردی در حد و اندازه های یک پرچمدار را از خود به نمایش بگذارد.

برای طراحی صفحه نمایش هم از ناچ واتردراپ استفاده شده که بریدگی قطره ای شکل ناچ، در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 20 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در نمای پشتی با توجه به آنچه در تصاویر می بینید، چهار سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

پیش بینی می شود که یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجس عمق برای کمک به ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه گلکسی M32 را تشکیل می دهند.

پردازنده هلیو G85 شرکت مدیاتک به همراه رم های 4 و 6 گیگابایتی و حافطه های داخلی 64 گ 128 گیگابایتی، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. همانند اکثر گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ، این اسمارتفون هم به باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. پیش بینی می شود که سامسونگ گلکسی M32 در بازه قیمتی 205 تا 270 دلار در مدل های مختلف روانه بازار شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد