مشخصات کامل سامسونگ گلکسی اس 10 لایت پیش از رونمایی رسمی

این روز ها شایعات بسیاری را از گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت می شنویم. بزودی باید شاهد رونمایی این محصولات جدید سامسونگ باشیم. این بار اما مشخصات کاملی ازگلکسی اس 10 لایت به لطف شایعه پراکنان منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 10 لایت

صفحه نمایش

این گوشی هوشمند قرار است همانند گلکسی نوت 10، به صفحه نمایشی با طراحی زیبای ناچ اینفینیتی O مجهز شود. پیش از این گوشی های خانواده گلکسی اس 10 به چنین صفحه نمایشی مجهز شده بودند اما این گوشی هوشمند بر خلاف محصولات قبلی این خانواده که حفره  دوربین سلفی در قسمت کناری صفحه نمایش در نظر گرفته شده بود، هماتطور که گفتیم همانند نوت 10، حفره مورد نظر در قسمت مرکزی صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از جنس سوپر آمولد، به لطف بهره بردن از ناچ اینفینیتی O توانایی ارائه نسبت تصویر بالای 20 به 9 را خواهد داشت.

دوربین

برای دوربین های اصلی سامسونگ گلکسی اس 10 لایت، سه سنسور در نظر گرفته شده. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 در کنار سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4، سنسور های دوربین اصلی سه گانه گلکسی اس 10 لایت را تشکیل می دهند.

سنسور اصلی این گوشی به قابلیت لرزشگیر tOIS مجهز خواهد شد. این قابلیت نه تنها لرزش ها را به خوبی از بین می برد در صورتی که دست شما به طرفین شیب داشته باشد و یا کج شود می تواند متناسب با همان زاویه و میزن لرزش، لرزش های را به خوبی حذف کند.

برای دوربین سلفی نیز، سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد.

پردازنده و باتری

بر خلاف گوشی های قبلی سامسونگ که بر حسب منطقه فروش آن ها با پردازنده های مختلف اگزینوس و یا اسنپدراگون روانه بازار می شدند. این گوشی هوشمند برای فروش در بازار جهانی تنها با یک نوع پردازنده و آن هم اسنپدراگون 855 روانه بازار خواهد شد.

میزان باتری 4500 میلی آمپری نیز طول عمر مفید بسیار خوبی را با خود به همراه خواهد داشت. بر خلاف نوت 10 که توانایی پشتیبانی از شارژر 45 واتی شارژ سریع را داشت اما در برای استفاده از آن می بایست به عنوان یک وسیله جانبی خریداری کنید، این گوشی هوشمند در جعبه خود شارژر 45 واتی قدرتمند مجهز به شارژ سریع را به همراه خواهد داشت.

پیش بینی می شود که سامسونگ گلکسی اس 10 لایت، حتی ارزان قیمت تر از گلکسی اس 10e با قیمت 680 یورویی روانه بازار جهانی شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !