مشخصات گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 11

تا به امروز شایعات پراکنده ای از گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 11 منتشر شده، اما این بار به لطف شایعه پراکنان و نیز اخبار منتشر شده از مشخصات کلی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند مطلع شده ایم که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 11

باز هم همانند گوشی ها هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، سامسونگ قصد دارد تا گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 11 خود را در قالب سه گوشی هوشمند معرفی کند. این در حالی می باشد که سامسونگ به نسبت پرچمداران قبلی خود مشخصات فنی قدرتمند تری را برای این گوشی های هوشمند در نظر گرفته است.

صفحه نمایش

در ابتدا صفحه نمایش در نظر گرفته شده قرار است به طراحی مشابه با گوشی های خانواده گلکسی نوت 10 این شرکت مجهز شود. ناچ اینفینیتی O صفحه نمایش که این بار نیز حفره در نظر گرفته شده برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی در قسمت مرکزی صفحه نمایش در نظر گرفته شده است.

گلکسی اس 11 به صفحه نمایش 6.7 اینچی و مدل پلاس به صفحه نمایش 6.9 اینچی و گلکسی اس 11e به صفحه نمایش 6.4 اینچی مجهز خواهند شد.

از جمله بهبود های صفحه نمایش این گوشی های هوشمند می توان به توانایی ارائه نرخ برورسانی 120 هرتزی گلکسی اس 11 و اس 11 پلاس اشاره کرد.

سنسور های دوربین

اما یکی از اصلی ترین مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این پرچمداران، سنسور های دوربین اصلی آن ها می باشد. سامسونگ برای اولین بار قرار است از سنسور های دوربین قدرتمند تری به نسبت پرچمداران گذشته خود برای این گوشی های هوشمند استفاده کند.

درحالی که شیائومی می CC9 پرو با بهره بردن از سنسور 108 مگاپیسلی سامسونگ توانست بالاترین امتیاز را از وبسایت معتبر دگزومارک کسب کند، حال نوبت به خود سامسونگ رسیده تا از این سنسور قدرتمند برای پرچمداران خود استفاده کند.

سنسور های چهارگانه ای قرار است سنسور های دوربین اصلی این گوشی های هوشمند را تشکیل دهند. هنوز مشخصات دقیقی از سنسور های دوربین اصلی منتشر نشده، اما به احتمال خیلی زیاد شاهد حضور سنسور قدرتمند 108 مگاپیکسلی سامسونگ خواهیم بود. هر چند برخی شایعات نیز احتمال داده اند که برای سنسور اصلی، سنسور 48 مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد.

پردازنده 7 نانومتری جدید

در قسمت پردازنده و مشخصات سخت افزاری نیز سامسونگ چیزی کم نگذاشته و قرار است از جدیدترین پردازنده 7 نانومتری اختصاصی خود که هنوز بصورت رسمی معرفی نشده یعنی اگزینوس 990 و نیز پردازنده 7 نانومتری کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 بهره ببرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !