سامسونگ گلکسی اس 11 به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز می شود

سنسور 108 مگاپیکسل سامسونگ در حال حاضر قدرتمند ترین سنسور دوربین اصلی در میان گوشی های هوشمند می باشد. در جدیدترین شایعات منتشر شده گویا سامسونگ قصد دارد از این سنسور قدرتمند برای گلکسی اس 11 استفاده کند.

سامسونگ ابتدا از سنسور 64 مگاپیکسلی خود پرده برداری کرد و سپس شاهد رونمایی سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HM بودیم. در حالی که سامسونگ از این سنسور های قدرتمند پرده برداری کرده، تا به امروز هیچ یک از گوشی های هوشمند این شرکت یه چنین سنسور های قدرتمندی مجهز نشده اند.

شیائومی می میکس آلفا اولین گوشی هوشمند بود که با بهره بردن از سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ روانه بازار شد و در آینده ای نزدیک شیائومی می CC9 پرو نیز به چنین سنسوری مجزه خواهد شد.

در جدیدترین اخبر و شایعات منتشر شده سامسونگ تصمم دارد تا گلکسی اس 11 را به همراه گوشی های هوشمند دیگر این خانواده با مجهز کردن به چنین سنسور قدرتمندی روانه بازار کند. هرچند بنا بر گفته شایعه پراکنان، سنسور در نظر گرفته شده برای این پرچمدار جدید با سنسور 108 مگاپیکسلی شیائومی می میکس آلفا فرق خواهد داشت و قابلیت های قدرتمند تری را نیز با خو ه همراه خواهد داشت.

از جمله قابلیت های قطعی در نظر گرفته شده برای این سنسور، زوم 5 برابری پریسکوپ و نیز تکنولوژِی عکاسی 4 در 1 می باشد که سسور 108 مگاپیکسلی در این حالت توانایی ارائه تصاویری با کیفیت 27 مگاپیکسلی را خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود