تایید سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو سامسونگ گلکسی اس 11

سامسونگ برای گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 11 قصد دارد تا این بار از سنسور های بسیار قدرتمند تری استفاده کند. پیش از این شایعاتی از سنسور های این گوشی های هوشمند منتشر شد و حال اطلاعات جدید را در اختیار داریم. خانواده جدید پرچمداران سامسونگ قرار است در قالب سه گوشی، گلکسی اس 11، گلکسی اس 11 پلاس و گلکسی اس 11e معرفی شود.

در سال میلادی جاری بود که سامسونگ از جدیدترین و قدرتمند ترین سنسور خود برای دوربین اصلی گوشی های هوشمند پرده برداری کرد. سنسور 108 مگاپیکسلی که شیائومی می CC9 پرو با بهره بردن از این سنسور توانست رتبه اول جدول دگزومارک را به خود اختصاص دهد.

گلکسی اس 11 و گلکسی اس 11 پلاس به عنوان پرچمدران این خانواده قرار است گویا به 5 سنسور دوربین اصلی مجهز شوند. تا به امروز تقریبا مطمئن شده ایم که برای سسور اصلی، سنسور 108 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. اما امروز نیز مطلع شده ایم که سامسونگ قصد دارد برای سنسور تله فوتو، از قدرتمند ترین سنسور ممکن در میان گوشی های هوشمند بهره ببرد.

سامسونگ این با سنسور 48 مگاپیکسلی را برای سنسور تله فوتو در نظر گرفته که تا به امروز هیچ گوشی هوشمند به چنین سنسوری مجهز نشده است. هنوز هیچ اطلاعا دقیقی از قابلیت های این سنسور منتشر نشده اما با توجه به میزان پیکسل در نظر گرفته شده قطعا قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال را خواهد داشت. شاید هم قدرتمند تر از آنچه که گمان می کنیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !