آیا سامسونگ گلکسی اس 11 به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد؟

سامسونگ در چند وقت اخیر نشان داده که در زمینه سنسور های دوربین اصلی، حرف های بسیاری برای گفتن دارد. ابتدا شاهد رونمایی سنسور 64 مگاپیکسلی قدرتمند این شرکت بودیم که گوشی های هوشمندی چون ردمی نوت 8 پرو و ریلمی ایکس تی از آن بهره بردند. اما حال شایهاتی مبنی بر مجهز شدن گلکسی اس 11 به سنسور 108 مگاپیکسلی به گوش می رسد.

شیائومی می میکس آلفا به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت، با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، تعجب همگان را برانگیخت. یکی از اصلی ترین و البته جدیدترین قابلیت های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، سنسور اصلی دوربین آن می باشد.

شیائومی برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند، از سنسور قدرتمند 108 مگاپیکسلی سامسونگ برای این پرچمدار خاص و البته بسیار گران قیمت خود استفاده کرد.

با این تفاصیل همگان منتظر اند تا ببینند که سامسونگ تصمیم دارد برای کدامیک از گوشی های هوشمند خود از چنین سنسوری استفاده کند.

در اخبار جدید منتشر شده گویا پرچمداران جدید سری اس سامسونگ قرار است با بهره بردن از سنسور 108 مگاپیکسلی این شرکت رونمایی شوند. هرچند هنوز نه تاریخی برای رونمایی این پرچمداران جدید مشخص شده و نه این خبر از سوی سامسونگ تایید و یا تکذیب شده است.

یکی دیگر از قابلیت هایی که سامسونگ تا به امروز از آن بی بهره بردن، زوم اپتیکال قدرتمند برای سنسور های دروبین اصلی گوشی های هوشمند خود بوده. این بار گویا همانند پی 30 پرو، سامسونگ گلکسی اس 11 نیز قرار است در کنار بهره بردن از این سنسور قدرتمند، توانایی زوم 5 برابری اپتیکال را نیز با خود به همراه داشته باشد. قابلیتی که پیش از این هواوی برای گوشی های پی 30 خود در نظر گرفته بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !