مشخصات سنسور های دوربین گوشی های خانواده گلکسی اس 20

پرچمداران سری اس جدید سامسونگ قرار است متشکل از چهار گوشی هوشمند در قالب خانواده گلکسی اس 20 رونمایی شوند. گلکسی اس 20، اس 20e، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا، چهار گوشی هوشمند این خانواده را تشکیل می دهند. در این مقاله به شایعاتی از مشخصات سنسور های دوربین و دوربین سلفی این گوشی های هوشمند خواهیم پرداخت.

پیش از این تصاویر لایوی از سامسونگ گلکسی اس 20 5G منتشر شده بود. با توجه به تصاویر منتشر شده، سامسنگ این بار چهار سنسور را برای دوربین این گوشی های هوشمند خود استفاده کرده است. امروز اما شایعاتی از مشخصات این سنسور ها منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

سنسور های دوربین گوشی های خانواده گلکسی اس 20

گلکسی اس 20 پلاس به چهار سنسور دوربین مجهز می شود. سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار سنسور TOF، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. برای دوربین سلفی نیز، سنسور 10 مگاپیکسلی گویا قرار است در نظر گرفته شود.

اما گلکسی اس 20 به عنوان عضو کوچکتر این خانواده قرار است از یک سنسور کمتر بهره مند شود. تمام سنسور های در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 20 پلاس، به جز سنسور TOF، برای گلکسی اس 20 نیز در نظر گرفته خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش 6.2 اینچی آن اشاره کرد.

اما سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا با صفحه نمایش 6.9 اینچی غول پیکر خود، اوج هنرنمایی سامسونگ در زمینه سنسور های دوربین خواهد بود. برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند سامسونگ، گلکسی اس 20 اولترا قرار است به سنسور قدرتمند 108 مگاپیکسلی مجهز شود.

در کنار این سنسور قدرتمند، سنسور 48 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 10 برابری اپتیکال به عنوان سنسور تله فوتو و سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه سنسور TOF، سنسور های دوربین چهارگانه گلکسی اس 20 اولترا را تشکیل خواهند داد.

اما نکته جالب در مورد گوشی های خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ سنسور دوربین سلفی در نظر گرفته شده می باشد. جالب است که در شایعات منتشر شده، تمام گوشی های هوشمند این خانواده به سنسور 10 مگاپیکسلی دوربین سلفی مجهز خواهند شد. البته احتمال رد این شایعه نیز بسیار است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد