بررسی سینماتیک دوربین سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس توسط بنچیمو

گوشی های پرچمدار خانواده اس 21 را باید جذاب ترین نسل از سری اس دانست. زبان طراحی متفاوت و زیبا، کیفیت ساخت بالا و البته سخت افزار قدرتمند از ویژگی های این سری از گوشی های سامسونگ است. البته به این موارد سنسورهای قدرتمند دوربین را هم اضافه کنید. حال در این بخش قصد داریم تا ویدیویی متفاوت از عملکرد دوربین گوشی گلکسی اس 20 پلاس را منتشر کنیم.

گلکسی اس 21 پلاس به عنوان عضو میانه از خانواده اس 21، جذابیت های نسخه بزرگتر و ارگونومیک نسخه کوچکتر را به همراه دارد. محصولی رده بالا که کیفیت ساخت بالای آن از هر زاویه ای قابل شناسایی است. سامسونگ در این سری از پرچمداران خود سعی کرده است تا مشکلات طراحی نسخه های قبلی را کنار گذاشته و با زبان طراحی پخته تری، سربازان تازه نفسش را به میدان رقابت اعزام کند.

گلکسی اس 21 پلاس با وجود شباهت هایی با برادر بزرگتر بعنی اس 21 اولترا، در بخش سنسورهای دوربین کاملا متفاوت است. این گوشی پرچمدار به یک سنسور 12 مگاپیکسل واید از نوع 26 میلی متری با گشودگی دیافراگم F/1.8 نقش سنسور اصلی را بازی می کند. سنسوری که با عملکرد خوب نشان می دهد همچنان مگاپیکسل بالا نشان دهنده کیفیت عکاسی نیست. سنسور دوم از نوع تله فوتو با زاویه دید 29 میلی متری و گشودگی دیافراگم f/2.0 چندان چنگی به دل نمی زند. دلیل آن هم زوم اپتیکال 1.1 برابری است. در واقع این سنسور بدون هیچ بزرگنمایی واقعی و تنها با کمک زوم دیجیتال یا نرم افزاری، بزرگنمایی می کند. سامسونگ در واقع به لطف مگاپیکسل بالاتر درصد خطای زوم دیجیتال را کم کرده است اما همچنان عملکرد با یک سنسور اپتیکال متفاوت است. سنسور دیگر برای عکاسی و فیلم برداری اولتراواید در نظر گرفته شده است. یک سنسور 12 مگاپیکسل با زاویه دید 13 میلی متری و گشودگی دیفراگم f/2.2 عملکرد جذابی دارد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !