سامسونگ گلکسی تب اس 6 اولین تبلت جهان با پشتیبانی از HDR10 پلاس

پیش از اینکه سامسونگ از پرچمداران جدید سری نوت خود بصورت رسمی پرده برداری کند، گلکسی تب اس 6 به عنوان جدیدترین تبلت اندرویدی و تبلت این شرکت کره ای رونمایی شد. سامسونگ برای این محصول خود از ویژگی هایی بهره برد که پیش از این نمونه آن را در هیچ یک از تبلت های هوشمند نه تنها این شرکت و شرکت های دیگر ندیده ایم.

از جمله قابلی های بارز در نظر گرفته شده برای این تبلت، استفاده از سنسور های دوربین اصلی دوگانه و پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 بوده. این اولین تبلتی می باشد که به پردازنده 7ن نانومتری مجهز شده. اما حال در اخبار منتشر شده جدید، گلکسی تب اس 6 با قبول شدن در آزمایشات صورت گرفته، توانسته تاییدیه استاندارد HDR10 پلاس را برای صفحه نمایش خود کسب کند.

پیش از این شاهد کیفیت های HDR10 بوده ایم و باید گفت که ان تبلت اولین تبلت جهان با توانایی پشتیبانی از HDR10 پلاس می باشد. تفاوت HDR10 پلاس با HDR10 در صفحه نمایش داینامیکی می باشد که تصاویر بسیار با کیفیت و واضحی را از نظر تفکیک رنگ به شما ارائه می کند.

پیش از این برای اولین بار گوشی های  خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 توانسته بودند برای اولی بار چنین تایدیه را دریافت کنند. البته گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس از چنین قابلیتی پشتیبانی می کنند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد