مشخصات کامل به همراه تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی Z Flip3

بدون شک در عرصه گوشی های هوشمند انعطاف پذیر، سامسونگ به نسبت شرکت های فعال در این عرصه، توانسته است عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. حال همه منتظر رونمایی جدید ترین اسمارتفون های انعطاف پذیر این شرکت، یعنی گلکسی Z Flip3 به همراه گلکسی Z Fold3 می باشیم. این دو گوشی هوشمند قرار است در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد)، بصورت رسمی معرفی شوند و در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به مشخصات احتمالی در نظر گرفته شده برای گلکسی Z Flip3.

سامسونگ گلکسی Z Flip3

در نگاهی اولیه، طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند شباهت های بسیاری به نسل قبلی خودش دارد. هرچند سامسونگ تلاش داشته تا با تغییراتی به نسبت نسل قبلی، مشکلات و نواقص را برطرف کند و در نهایت اسمارتفون زیبا و البته کاربردی را روانه بازار کند.

در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند قرار است به صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی با رزولوشن 1080×2640 پیکسلی تاشو مجهز شود. صفحه نمایشی بسیار زیبا با طراحی ناچ اینفینیتی O که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را نیز دارد. در نمای پشتی این بار سامسونگ به نسبت نسل قبلی، صفحه نمایش بزرگتری با ابعاد 1.9 اینچ و رزولوشن 260×512 پیکسلی را برای استفاده در حالت تاشو در نظر گرفته است که به محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس نیز مجهز شده.

حال نوبت به سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون خاص رسیده است. در نمای رو به رویی شاهد قرار گیری سنسور دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 در بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش خواهیم بود و در قسمت پشتی نیز، یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 12 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 (مجهز به لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS) به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین دوگانه گلکسی Z Flip3 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما این اسمارتفون، به یکی از بهترین پردازنده های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد (خبری از پرازنده اسنپدراگون 888 پلاس نیست). رم 8 گیگابایتی، حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی و باتری با میزان ظرفیت 3300 میی آمپر ساعتی، از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده خواهند بود. پیش بینی می شود که سامسونگ گلکسی Z Flip3 با قیمت پایه 1099 دلاری روانه بازار شود.

منبع : gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !