گوشی های انعطاف پذیر گلکسی Z Fold3 و Z Flip2 سامسونگ آماده رونمایی

بدون شک در میان شرکت های فعال در زمینه گوشی های هوشمند انعطاف پذیر، سامسونگ توانسته است عملکرد بیشتر و البته بهتری داشته باشد. حال با توجه به برخی از شایعات منتشر شده، گلکسی Z Fold 3 و Z Flip2 قرار است به  عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند انعطاف پذیر این شرکت معرفی شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم که سامسونگ چه تغییراتی برای این گوشی های خاص خود در نظر گرفته و آیا باز هم می تواند عملکرد خوبی را از خودش به نمایش بگذارد یا نه.

پیش از اینکه ببینیم گلکسی Z Fold3 و Z Flip2 چه مشخصات را با خودشان به همراه خواهند داشت، بگذارید نگاهی داشته باشیم به اولین گوشی انعطاف پذیر این شرکت. گلکسی فولد به عنوان اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ معرفی شد. اسمارتفونی که سر و صدای بسیاری به پا کرد، اما در همان ابتدا با مشکل صفحه نمایش تاشو مواجه شد. بعد از آن دیگر چنین مشکلی را در میان گوشی های انعطاف پذیر سامسونگ شاهد نبودیم.

گلکسی Z Fold2 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت توانست در کنار بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد (البته از قیمت بالای این گوشی هوشمند هم نمی توان به سادگی عبور کرد).  حال گلکسی Z Fold3 قرار است با طراحی مشابه با نسل قبلی معرفی شود.

این بار سامسونگ تصمیم گرفته تا از باتری دو تکه برای این گوشی هوشمند استفاده کند. بهره بردن از دو باتری سب می شود تا به دلیل ابعاد بزرگ صفحه نمایش تاشو، تعادل وزنی بخوبی رعایت شود و در نهایت تجربه HANDS_ON جذابی را با خودش به همراه دارد. دو باتری 2215 و 2060 میلی آمپر ساعتی و در مجموع 4275 میلی آمپر ساعتی، این گوشی هوشمند انعطاف پذیر را همراه می کنند. در این بخش گلکسی Z Fold3 به باتری ضعیف تری به نسبت نسل قبلی مجهز شده (گلکسی Z Fold2 از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره برده بود).

همانطور که اشاره کردیم، طراحی مشابهی با مسل قبلی برای این اسمارتفون خاص در نظر گرفته شده. در نمای رو به رویی صفحه نمایشی یکدست و تاشو و در قسمت پشتی هم صفحه نمایشی خارجی برای استفاده در حالت تاشو در نظر گرفته شده که با توجه به اخبار منتش شده، به نسبت نسل قبلی، ابعاد کوچکتری را با خود به همراه خواهد داشت.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد