سامسونگ بالاخره ادیسه را وارد بازار کرد / اولین طعم ادیسه با G7

در نمایشگاه CES بود که اولین بار سامسونگ مانیتورهای ادیسه خود را معرفی کرد. مانیتورهای گیمینگ با ساختار عالی و البته ظاهری جذاب که به راحتی می توانست نظر گیمرها را جلب کند. اما تا امروز سامسونگ در مورد ادیسه سکوت اخپتیار کرده بود تا اینکه بالاخره مدل G7 را به صورت رسمی وارد بازار کرد.

مانیتور گیمینگ Odyssey G7 در ابعاد 27 این و 32 اینچ روانه بازار می شود. مانیتور منحنی که نرخ انحناء 1000R را ارائه می دهد تا زاویه دید بهتری نسبت به نرخ 1800R و 1500R داشته باشد. پنل این مانیتور گیمینگ از نوع QLED است. پنلی که در بخش نمایش رنگ ها کاملا دلبری می کند اما هوای گیمرها را هم دارد.

نمایشگر QHD با رزولوشن 1440×2560 پیکسل که نرخ تازه سازی تصویر 240 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه را ارائه می کند. نهایت روشنایی این مانیتور 350 نیت است اما در محتوای HDR می تواند تا 600 نیت هم روشنایی داشته باشد. به همین دلیل دریافت استاندارد HDR 600 از جمله ویژگی های این مانیتور گیمینگ است.

پشتیبانی از فناوری های G-Sync انویدیا و FreeSync ای ام دی راه دیگری برای لذت بردن از این مانیتور است. البته ما همچنان منتظر مانیتور هیجان انگیز G9 هستیم.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود