تعطیل شدن یکی از شعبه های تولید گوشی های هوشمند سامسونگ در هند به دلیل شیوع ویروس کرونا

ویروس کرونا از همان ابتدا گریبان بسیاری از شرکت های حوزه فناوری را گرفت. لغو بسیاری از نمایشگاه های معتبر امسال که اصلی ترین آن های MWC 2020 بود نیز از اتفاقاتی بود که بدلیل شیوع این ویروس کشنده اتفاق افتاد. این بار اما سامسونگ تصمیم به تعطیلی یکی از اصلی ترینشعبه های تولید گوشی های هوشمند خود در هند گرفت.

بعد از شیوع ویروس کرونا، ابتدا سامسونگ تصمیم گرفت تا یکی از اصلی ترین شعبه های تولید گوشی های هوشمند خود را در کره جنوبی بصورت موقت تعطیل کند. اما هندوستان از معدود کشور هایی بود که ویروس کرونا چندان بصورت بحرانی در آن شایع نشده بود و تا به امروز سامسونگ هیچ تصمیمی برای لغو و یا تعظیلی موقت هیچکدام از شرکت های خود در این کشور نگرفته بود.

اما امروز با توجه به اخبار منتشر شده، سامسونگ تصمیم گرفت تا یکی از اصلی ترین شعبه های تولید گوشی های هوشمند خود در هندوستان را بصورت موقت تعطیل کند. گویا فعلا سامسونگ تصمیم به تعطیلی موقت این کارخانه تا پایان ماه جاری را گرفته.

لازم به ذکر است که تعطیلی این شعبه تولید گوشی های هوشمند سامسونگ در هند ضرر مالی سنگینی برای این شرکت کره ای به همراه خواهد داشت. به تنهای این کارخانه توانایی تولید سالانه 120 میلیون دستگاه را در سال داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود