راه های ساده برای پخش موسیقی ازطریق Spotify در Xbox One

شاید تابحال برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام بازی با Xbox One از صدای موسیقی بازی خسته شده باشید و علاقه داشته باشید تا موسیقی های مورد نظر خودتان را در پس زمینه پخش کنید.

اگر به دنبال انجام چنین کاری هستید در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد.

موسیقی های خسته کننده!

آیا وقتی که در حال بازی کردن با ایکس باکس وان خود هستید، از گوش دادن به موسیقی های عنوانی که در حال اجرا است خسته شده اید؟ برنامه Spotify می تواند یک راه حل جذاب باشد. پخش کننده Spotify از تاریخ 9 آگوست 2017 در Xbox One در دسترس است و لیست های پخش Epic Games و Power Gaming هم به آن اضافه شده است.

در اینجا مقاله ما 2 روش ساده برای پخش موسیقی Spotify در Xbox One به عنوان موسیقی پس ‌زمینه در حین بازی را بصورت خلاصه شرح خواهیم داد.

روش اول: پخش موسیقی Spotify در Xbox One از طریق Spotify App

از آنجایی که برنامه Spotify Music در ایکس باکس وان در دسترس است، کافی است برای دانلود Spotify  به فروشگاه Xbox بروید و وارد شوید یا حساب شخصی خود را ایجاد کنید.

مرحله 1: Xbox One خود را روشن کنید و به فروشگاه Xbox بروید.

مرحله 2: برنامه Spotify Music را در ایکس باکس وان دانلود و نصب کنید.

مرحله 3: وارد Spotify شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید. و اکنون می توانید پخش موسیقی Spotify  را در Xbox One خود شروع کنید.

نکات: همچنین می‌توانید از برنامه Spotify در تلفن‌های هوشمند، لپ‌ تاپ یا تبلت خود برای کنترل آهنگ موسیقی بدون ترک بازی استفاده کنید. در حین پخش آهنگ، «Devices Available»  را انتخاب کنید و Xbox One خود را به عنوان دستگاه انتخاب کنید.

روش دوم: پخش موسیقی Spotify در Xbox One از طریق  USB Drive

آیا برنامه Spotify Music را روی Xbox One نصب نکرده اید؟ آیا می خواهید موسیقی یا لیست های پخش Spotify را در ایکس باکس وان زنده نگه دارید حتی اگر اشتراک لغو شده است؟ یا زمانی که کاربر رایگان هستید، می خواهید موسیقی Spotify را در ایکس باکس وان پخش کنید در حالی که اینترنت شما قطع است؟ در اینجا می‌خواهیم راه دیگری را به شما معرفی کنیم تا موسیقی یا لیست پخش Spotify  را در درایو USB برای پخش در ایکس ‌باکس وان آپلود کنید.

از آنجایی که انتقال موسیقی یا لیست‌ های پخش Spotify به درایو USB غیرممکن است، می ‌توانیم به مبدل موسیقی حرفه‌ای Sidify متوسل شویم تا انتقال را انجام دهیم. اگر به دنبال چنین ابزار مفیدی هستید، نمی توانید Sidify Music Converter را که ارزیابی مثبت اکثر کاربران را دریافت می کند، از دست بدهید.

چرا کاربران Sidify Music Converter را انتخاب می کنند؟

اکنون فقط نگاهی به نحوه دانلود و انتقال موسیقی یا لیست های پخش Spotify به ایکس باکس وان از طریق درایو USB برای پخش به عنوان موسیقی پس زمینه بیندازید. و در اینجا ما Windows PC را به عنوان مثال در نظر می گیریم.

مرحله اول: موسیقی Spotify یا لیست های پخش را به Sidify اضافه کنید

Sidify Music Converter  را دانلود و نصب کنید و آن را روی رایانه شخصی اجرا کنید. سپس می‌توانید روی نماد «افزودن» کلیک کنید تا موسیقی یا لیست‌های پخش Spotify را اضافه کنید.

مرحله دوم: سفارشی کردن تنظیمات خروجی

فقط روی دکمه “تنظیمات” کلیک کنید تا فرمت خروجی، کیفیت خروجی و حالت تبدیل مورد نظر خود را تغییر دهید. در اینجا MP3، AAC، FLAC، WAV، AIFF  یا ALAC وجود دارد که می توانید به عنوان فرمت خروجی انتخاب کنید. برای حفظ بهترین کیفیت صدا، می توانید کیفیت خروجی را تا 320 کیلوبیت بر ثانیه انتخاب کنید.

مرحله سوم: تبدیل را شروع کنید و تاریخچه تبدیل را بررسی کنید

دکمه “تبدیل” را فشار دهید تا تبدیل موسیقی Spotify به فرمت خروجی که انتخاب می کنید شروع شود. پس از اتمام تبدیل، می توانید روی دکمه “تبدیل” کلیک کنید تا فایل های موسیقی تبدیل شده Spotify را پیدا کنید.

مرحله چهارم: موسیقی Spotify تبدیل شده را به Xbox One منتقل کنید

می توانید درایو USB خود را به رایانه شخصی وصل کنید و موسیقی یا لیست پخش تبدیل شده Spotify را به آن منتقل کنید. درایو USB را به Xbox One خود وصل کنید و می ‌توانید از طریق پخش ‌کننده‌های دیگر مانند Simple Background Music Player یا  VLC Media Player، پخش موسیقی محلی Spotify  را در Xbox One شروع کنید.

نکته مهم: نسخه آزمایشی Sidify Music Converter ما را قادر می سازد تا برای هر فایل صوتی 3 دقیقه تبدیل کنیم، شما می توانید با خرید نسخه کامل، محدودیت زمانی را باز کنید.

در مورد تجربه استفاده از برنامه Spotify  به هنگام بازی برایمان بنویسید.

پست های مرتبط

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود