اسنوا تنها شرکت ایرانی دریافت کننده جوایز iF DESIGN 2022

هر ساله شاهد برگزاری یکی از برترین رویدادها و مسابقات طراحی در حوزه صنعت و تکنولوژی هستیم. رویداد iF DESIGN با بررسی برترین طرح ها و ایده ها در زمینه طراحی و اهدا جوایز، چنان معتبر است که شرکت های تولیدکننده پس از دریافت جوایز، نشان برتر این رویداد را بروی جعبه محصولات خود درج کرده تا مهم بودن و نوآوری در طراحی را به رخ رقبا بکشند. اما یکی از جذابیت های این رویداد ویژه در سال 2022 وجود تنها یک شرکت ایرانی با چند محصول در بین برندگان بود. شرکت نام آشنا اسنوا توانست برای چهار ایده و محصول جوایز iF DESIGN 2022 را از آن خود کند.

کنترل هوشمند تلویزیون Loop اسنوا

کاربر پسند بودن، ارگونومیک بالا و زیبایی شناسی، ایده های اصلی در طراحی این کنترل از راه دور هستند. دکمه ها به گونه ای چیده شده اند که پرکاربردترین دکمه ها و عملکردها به راحتی قابل دسترسی باشند. این کنترل به خوبی در دست قرار می گیرد و به راحتی می توان با آن کار کرد. این گجت خلاقانه با دستیار صوتی هوشمند و امکان تغییر به ماوس، با سایر محصولات مشابه در این سگمنت تفاوت دارد. به لطف فرم ها و سطوح مختلف، دکمه ها را می توان با عملکردشان از هم جدا کرد. این امکان شناسایی آسان را حتی بدون نگاه کردن به کنترل فراهم می کند.

پایه تلویزیون آرتا (Arta) اسنوا

پایه تلویزیون آرتا اسنوا منحصراً از فلز ساخته شده است تا ظاهری مدرن و ساده داشته باشد. این پایه امکان اعمال طیف گسترده ای از پوشش های رنگی را فراهم می کند تا با دکور و ظاهر محیط اطراف هماهنگ شود. علاوه بر این، قابل بازیافت و بادوام است و پایداری بالا را تضمین می کند. کاربران می توانند از سطح مغناطیسی پشت پایه تلویزیون برای کشف خلاقیت خود استفاده کنند. در صورت لزوم می توان پایه ها را جدا کرد و سپس آن را روی دیوار نصب کرد.

تصفیه هوا ویتا (Vita) اسنوا

وجود محصولات تصفیه هوا در ایران (به ویژه در جنوب غربی) مانند بسیاری از کشورها رو به افزایش است. هوای آلوده می تواند باعث بیماری ریوی شود. در مواجهه با بیماری همه گیر، نیاز به داشتن این محصول بیش از پیش احساس می شود. برای اینکه در خانه احساس امنیت و سلامتی داشته باشید، دستگاه تصفیه هوا باید بدون دردسر با سلیقه های مختلف مطابقت داشته باشد و در عین حال هویت زیبایی را به تصویر بکشد. ساده سازی فرم ها برای اجرای بهتر عملکرد بخشی از ویژگی این محصول است.

رابط کاربری ماشین لباسشویی اسنوا U

سری ماشین لباسشویی اسنوا U نسل جدیدی از تجربه کاربری با ماشین لباسشویی را به کاربر معرفی می کند. اصل اساسی طراحی بر یک رابط کاربری تعاملی و کاربرپسند متمرکز است. تمام عملیات پیچیده با دستگاه به زبانی هوشمند، راحت و متحرک بازتعریف شده است که این فرآیند را به طور موثر ساده کرده است. استفاده از تصویر، شخصیت و عناصر تعاملی، تجربه جذاب تری را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاراکتر هوشمند با نام U یا You نشان دهنده یک شخصیت دوستانه است که تنظیمات را تغییر می دهد و با حالات چهره به کاربر فعالیت ها را اطلاع می دهد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود