تریلر جدید از فیلم سینمایی جوجه تیغی سونیک

فیلم سینمایی جوجه تیغی سونیک که قرار بود با الهام از بازی قدیمی و نوستالژی سونیک کنسول سگا، مدت ها پیش به روی پرده نقره ای رود، بعد از مشکلات به وجود آمده، حال با تغییرات صورت گرفته شاهد انتشار تریلر جدیدی از این فیلم سینمایی هستیم.

در حالی تریلر جدید از فیلم سینمایی جوجه تیغی سنیک منتشر شده که پیش از این نیز تریلری از این فیلم سینمایی منتشر شده بود. اما با توجه به نظر سنجی صورت گرفته، شخصیت در نظر گرفته شده برای سونیک، چندان مورد توجه قرار نگرفت و عوامل این پروژه تصمیم به تجدید نظر گرفتند.

حال در تریلر جدید منتشر شده، شخصیت اصلی یعنی سونیک با تغییرات حضور پیدا کرده است. با توجه به تغییرات صورت گرفته پیش بینی می شود که در سال میلادی جاری شاهد اکران این فیلم باشیم.

یکی از نکات جالب که قطعا طرفداران بسیاری را جلب این فیلم خواهد کرد، حضور کمدین معروف، جیم کیر در این این فیلم می باشد. قطعا با حضور چنین شخصیتی اولین چیزی که به ذهنتان می رسد، این خواهد بود که قطعا این فیلم یک فیلم کمدی خواهد بود. جیم کری قرار است نقش منفی را در فیلم سینمایی Sonic The Hedgehog بازی کند. شخصیت منفی که قطعا با بازی فوق العاده این بازیگر جذابیت خاص خودش را نیز خواهد داشت. این بازیگر در نقش مقابل سونیک و دشمن شخصیت اصلی این فیلم ایفای نقش خواهد کرد.

پیش از این نیز قطعا شاهکار فیلم سینمایی ماسک با بازی جیم کری را فراموش نکرده ایم. حضور این بازیگر توانا در این فیلم نوید یک فیلم سراسر کمدی و زیبایی را به ما می دهد. تریلر این این فیلم سینمایی خالی از لطف نیست و حتی بازی کوتاه جیم کری در این تریلر هم شما را به خنده وادار می کند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024