هدست WH-1000XM4 سونی پرچمداری از سرزمین بهترین ها

هدفون ها و هدست های سونی همیشه جزء بهترین های بازار بوده اند اما این بار سونی در بحث استفاده از تکنولوژی های خاص، با یک محصول ناب به نام WH-1000XM4 همگان را شگفت زده کرد.

هدست WH-1000XM3 تا کنون توانست عملکرد عالی را از خود نشان دهد و البته در بخش حذف نویز یکی از برترین های بازار باشد اما WH-1000XM4 با حفظ پارامترهای اصلی از یک تراشه بهبود یافته استفاده می کند تا خروجی نهایی حتی از هدست پرچمدار WH-1000XM3 هم بهتر شود.

اما سونی سیستم جدیدی را در تراشه هدست WH-1000XM4 اضافه کرده است که موسیقی و سر و صدای محیط را 700 بار در ثانیه تجزیه و تحلیل می کند. فناوری ارتقاء کیفیت صدا DSEE Extreme با یادگیری ماشین بهبود یافته است تا بر اساس یک سیستم هوشمند، موسیقی را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کند و سازها، ژانرهای موسیقی و عناصر فردی هر آهنگ را به بهترین شکل منتشر کند.

فناوری جدید استفاده شده، پردازش صوتی پیشرفته را از پنج میکروفن انجام می دهد تا کیفیت صدا را در حین مکالمات بهبود ببخشد. ویژگی جدید Speak-to-Chat به شما این امکان را می دهد تا در مکالمه های کوتاه بدون برداشتن هدست به مکالمه ادامه دهید. اگر کاربر شروع به صحبت کند، هدست WH-1000XM4 صدای او را تشخیص می دهد و به طور خودکار موسیقی را متوقف می کند. همچنین هدست قابلیت اتصال به دو دستگاه را دارد اما نکته جالب این است که اگر دستگاهی تماس ورودی داشته باشد، هدست تماس را به پخش موسیقی ترجیح داده و تماس دستگاه دوم را پخش می کند.

از مشخصات هدست WH-1000XM4 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درایورهای 40 میلی متری

محدوده فرکانس 4 هرتز تا 40 هزار هرتز در اتصال با سیم

محدوده فرکانس 20 هرتز تا 20 هزار هرتز در اتصال بی سیم

باتری با دوام 30 ساعت با حذف نویز

باتری با دوام 38 ساعت بدون حذف نویز

رابط USB Type-C

بلوتوث نسخه 5.0

استفاده از کدک های SBC ، AAC ، LDAC

قیمت 350 دلار

رنگ بندی مشکی و سفید

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !