سونی در State Of Play بعدی خود تمرکز بر روی PSVR 2 خواهد داشت

همیشه رویدادهای State Of Play از محتویات باارزشی برخوردار هستند. همانطور که می دانید در پنجشنبه این هفته قرار است که شرکت Sony یک رویداد جدید را به نمایش بگذارد. اما این بار شاهد چه چیزهایی خواهیم بود؟

واقعیت مجازی سونی نسل نهم را تغییر می دهد؟

در رویدادهای قبلی تمرکز سونی بر روی عنوان های انحصاری بود که در حال حاضر مراحل توسعه خود را سپری می کنند، اما طبق صحبت های شرکت سونی در State Of Play این هفته انتظار نمایش های خیره کننده ای از PSVR 2 باشید. در این مراسم به افشای چند عنوان هیجان انگیز از هدست واقعیت مجازی جدید پرداخته شود.

قول این داده شده که حدود 30 دقیقه تریلر و اطلاعیه از عنوان های جدید را مشاهده کنیم که 20 عنوان مختلف را شامل می شود. البته نام های این بازی ها هنوز لو نرفته است ولی فقط مشخص شده که اسپین بازی Horizon به نام Horizon Call Of The Mountain نمایش جدیدی خواهد داشت. همانطور که می دانید شما در بازی Horizon Call Of The Mountain با کاراکتر جدیدی مواجه هستیم و Aloy در حاشیه داستان قرار دارد.

یک نسل و دو رقیب

هر چقدر که جلوتر می رویم شاهد رقابتی تنگاتنگ میان پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هستیم. هر دو سعی می کنند که عنوان هایی را به معرض نمایش بگذارند که از مخاطب عام بیشتری بهره مند شوند. واقعا نمی شود گفت که کدام یک در این زمینه گوی سبقت را دزدیده اند اما به نظر می آید سونی برنامه های گسترده تری برای ارائه بازی های مفرح دارد، اما باز هم باید منتظر ماند.

اگر که پیگیر اخبار State Of Play بوده باشد متوجه می شوید که سونی تقربا هر ماه برنامه های جدید خود را به نمایش میگذارد. در ماه فوریه با عنوان جنجالی Gran Turismo 7 و در ماه مارس با عنوان Hogwarts Legacy به سراغ طرفداران آمد. عنوان های ذکر شده هر کدام می توانند وزنه ای سنگین برای سونی محسوب شوند و مخاطبان بسیار زیادی هم دارند.

شما تصور می کنید که سونی می تواند با PSVR 2 موفق عمل کند؟ آیا با وجود رقیب های بزرگی مانند Valve و Oculus Quest هدست واقعیت مجازی جدید سونی می تواند خودی نشان دهد؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد