سالید SPATIUM M480 PCIe 4.0 NVMe M.2 HS عضو جدید MSI

شرکت تایوانی ام اس آی مدتی قبل سالیدهای NVMe M.2 را به سبد محصولات خود اضافه کرد. سالیدهایی که نه تنها در بخش زیبایی شناسی در سطح بالایی قرار دارند بلکه در بخش عملکرد هم با سرعت خواندن 7000 مگابایت در ثانیه، اهمیت عملکرد را برای این اژدهای تایوانی تایید می کند. حال پس از گذشت مدت زمان اندک، شاهد عضو جدیدی از خانواده SPATIUM سالیدهای ام اس آی هستیم که با نام SPATIUM M480 PCIe 4.0 NVMe M.2 HS روانه بازار می شود.

سالید جدید SPATIUM M480 HS با کیفیت ساخت بالا، رابط نسل چهارم PCIe و طراحی 3D NAND، چگالی بالایی در چیدمان بانک های حافظه ارائه می دهد تا قابلیت افزایش ظرفیت تا 2 ترابایت را فراهم سازد. ظرفیت های موجود برای این مدل شامل مدل 512 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت است که در کنار کنترلر رده بالای PHISON E18 و قابلیت های امنیتی هوشمند تصحیح کد خطا LPDC ECC و E2E Data Protection و بازیابی امن داده ها، SPATIUM M480 HS را به گزینه ای ایده آل برای تولیدکنندگان محتوا و گیمرها تبدیل می کند.

به لطف رابط PCIe Gen 4 و NVMe 1.4 این سالید جدید قادر است تا نهایت سرعت خواندن 7000 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 6800 مگابایت در ثانیه را ارائه کند. محصول SPATIUM M480 HS برای پایداری در سخت ترین شرایط به هیت سینک بزرگی مجهز شده است که می تواند تا 20 درجه دمای SSD را در بار کاری بالا کاهش دهد. این هیت سینک آلومینیومی با رنگ برنز، چهره ای جذاب به SPATIUM M480 HS بخشیده است که به نوعی با زبان طراحی و رنگ مادربردهای پرچمدار این شرکت هماهنگ است.

تمام موارد گفته شده از جمله کیفیت ساخت بالا و هیت سینک بزرگ باعث شده تا SPATIUM M480 HS با طول عمر بیش از 1.600.000 ساعت، خیال خریداران این سالید زیبا را راحت کند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !