مشخصات فنی منتشر شده شیائومی می 10 و می 10 پرو

با ورود به سال میلادی جدید باید منتظر رونمایی جدیدترین گوشی های هوشمند شرکت های مختلف این عرصه باشیم. شیائومی بدون شک یکی از برند های بسیار محبوب و البته موفق سال میلادی 2019 بوده. این بار اما قرار است در راستای روند موفقت آمیز این شرکت چینی در سال جدید شاهد رونمایی شیائومی می 10 و می 10 پرو باشیم. برخی مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات شیائومی می 10

صفحه 6.5 اینچی از جنس اولد برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. به احتمال خیلی زیاد شاهد در نظر گرفته شدن ناچ زیبای واتردراپ برای صفحه نمایش خواهیم بود. یکی از قابلیت های قدرتمند این صفحه نمایش توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز می باشد.

برای سنسور اصلی اما این بار چهار سنسور در نظر گرفته شده. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX 586 به همراه سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

باتری 4500 میلی آمپری این گوشی هوشمند قرار است به شارژر بی سیم 30 واتی با قابلیت شارژ سریع نیز مجهز شود. شیائومی می 10 بصورت مستقل نیز می تواند همانند یک شارژر بی سیم 10 واتی عمل کند.

در مورد مشخصات فنی سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به مجهز شدن می 10 به جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 اشاره کرد.

مشخصات شیائومی می 10 پرو

می 10 پرو نیز همانند مدل استاندارد به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز خواهد شد. اطلاعات چندان زیادی از ای گوشی هوشمند منتشر نشده اما نقطه اصلی تفاوت مدل پرو و مدل ساده مروبط به سنسور های دوربین اصلی می باشد.

همانند مدل استاندارد چهار سنسور برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده اما به طبع سنسور های مدل پرو قدرتمند تر سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین اصلی مدل استاندارد می باشد.

یک سنسور اصلی 108 مگایپکسلی به همراه سنسور 48 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور 8 مگاپیکسلی، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه شیائومی می 10 پرو را تشکیل می دهند.

باتری 4500 میلی آمپری نیز به شارژر 66 واتی با قابلیت شارژ سریع و شارژر بی سیم 40 واتی مجهز خواهد شد.

منبع: rozetked

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !