سامسونگ گلکسی تب اس 6 5G با تغییرات اندک رونمایی می شود

سامسونگ از تبلت گلکسی تب اس 6 در سال گذشته رونمایی کرده بود و این بار قصد دارد مدل دیگری از این تبلت را با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G روانه بازار کند. در جدیدترین شایعاتی که منتشر شده، برخی مشخصات در نظر گرفته شده برای این تبلت مشخص شد. به نسبت مدل 4G، تغییرات چندانی برای این محصول جدید سامسونگ مشاهده نکردیم.

گلکسی تب اس 6 5G با بهره بردن از مودم ایکس 50 شرکت کوالکام توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم را خواهد داشت. در تصویر منتشر شده اگر حقیق باشد، برخی مشخصاتسخت افزاری دیگر نیر مشخص شد.

این تبلت قرار است به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 شرکت کوالکام نیز مجهز شود. در تصویر منتشر شده، این محصول قرار است از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره مند شود. البته پیش بینی می شود که سامسونگ یک مدل با رم 8 گیگاباتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی گلکسی تب اس 6 5G را نیز رونمایی کند.

در قسمت پشتی نیز دو سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده. یک سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

بدون شک سال 2020 را باید سال فراگیری شبکه های اینترنتی 5G دانست. بسیاری ازشرکت های عرصه گوشی های هوشمند سوای اینکه تصمیم به رونمایی پرچمداران خود با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم را دارند، حتی در سال جاری شاهد رونمایی برخی گوشی های هوشمند میان رده 5G نیز خواهیم بود که سامسونگ یکی از این شرکت های می باشد.

در صورت رونمایی گلکسی تب اس 6 5G، این اولین تبلتی خواهد بود که قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G را خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !