مدتها انتظار کشیدیم تا بالاخره حدود یک سال پیش بازی STALKER 2 معرفی شد. بازدیدهای تریلر استالکر از عنوان های مطرحی مانند Call Of Duty هم بیشتر بود، همین مساله نشان از عطش بی امان طرفداران این بازی محبوب بود.
قدمهای آهسته در چرنوبیل
در یکی دوره ای ناگهان بازیسازهای روسی با عنوان هایی بسیار عالی وارد صنعت بازی شدند. عنوان هایی مانند Metro و STALKER که هر کدام حرف های جدیدی برای گفتن داشتند. بازی استالکر توسط GSC Game World توسعه پیدا کرده بود و شما را در محیط ویران شده و همچنین بسیار خطرناک منطقه چرنوبیل قرار می داد.
شما به عنوان یک سرباز مجهول که ماموریتی ویژه داشت وارد این منطقه می شوید که ناگهان در یک سانحه تصادف حافظه خود را از دست می دهید.
STALKER 2 با گرافیکی پیشرفته بازگشته
موفقیت های استالکر فقط محدود به گیم پلی فوق العاده آن نمی شد، از همان ابتدای کار بازی استالکر در زمینه گرافیکی و جلوه های بصری هم به دستاوردهای مهمی دست پیدا کرده بود. شماره جدید قرار است که به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.
این بار GSC Game World برای ساخت بازی استالکر جدید از Unreal Engine 4 استفاده می کند. تصاویر منتشر شده از محیط و فضاسازی کاملا نسان می دهد که بازی در زمینه ارائه جلوه های بصری بسیار موفق عمل کرده است. محیط بسیار پر جزئیات و بسیار مخوف کار شده و توانسته راه خود را به خوبی پیدا کند.
GSC Game World با کلی سورپرایز آمده
همیشه داستان در سری استالکر جذابیت و حس مبهم خاصی داشته است و این بار هم توسعه دهنده با تعاریف جدیدی در این مسیر پا گذاشته است. GSC Game World تأیید کرده است که STALKER 2 یک قهرمان جدید به نام Skif را معرفی می کند.
این بار شما با Skif وارد این منطقه پر رمز و راز می شوید و باید ماموریت های ویژه ای را انجام دهید. اقدامات اسکیف فصل جدیدی از اتفاقات را در تاریخ این منطقه شکل می دهد.
همگام با نسل جدید
طبق صحبت های GSC ، توسعه STALKER 2 بسیار خوب پیش می رود. قرار است که توسعه دهنده برای استالکر دو در ارائه جلوه های بصری سنگ تمام بگذارد. تا به حال مشخص که قرار است بازی از وضوح تصویر 4K و همچنین Ray Tracing پشتیبانی کند، تا تجربه متفاوتی در دنیای چرنوبیل داشته باشیم.
بازی STALKER 2 قرار است در بازه زمانی نا مشخصی در سال 2021 بر روی رایانه های شخصی و Xbox Series X / S منتشر شود.