بازی Star Citizen به مراحل ساخت خود ادامه می دهد

بازی Star Citizen یکی از عنوان هایی است که شاید نزدیک به یک دهه باشد که در حال ساخت است و فراز و نشیب های زیادی را سپری کرده است. از تشکیل یک کمپین برای کمک رسانی به تیم توسعه دهنده تا یک جهش گرافیکی فوق العاده که می تواند رقیبی جدی برای عنوان های به نام روز باشد.

بازی Star Citizen در حال حاضر توسط تیم Cloud Imperium Games در حال ساخت و توسعه است. طراح ارشد بازی کریس رابرتز می گوید، بازی شهروند ستاره در حال برداشتن گام های شگفت انگیزی است. توسعه دهنده در طی سالیان اخیر به این اشاره کرده بود که آن ها قصد ایجاد اثری ماندگار برای پلتفرم PC دارند.

ارائه گزارش از Cloud Imperium Games

با پایان یافتن سال 2020، بنیانگذار و مدیرعامل Cloud Imperium Games کریس رابرتز نامه ای بلند بالا خطاب به طرفداران Star Citizen نوشت و در مورد آنچه در طول این سال پر از دردسر در این استودیو اتفاق افتاد صحبت کرد.

در این نامه رابرتز ادعا کرد که در مجموع بازی Star Citizen سال خوبی را داشته است، البته به استثنای شکست هایی که ویروس کرونا برای آن ها رقم زد که منجر شد این استودیو سیاست های کاری خود را عوض کند. تا به حال چهار به روزرسانی برای استار سیتیزن ارائه شده که محتوا و ویژگی های جدید زیادی را به شما معرفی می کند.

آمار بسیار خوب برای Star Citizen

استودیو Cloud Imperium Games آمار بسیار جالبی از استار سیتیزن منتشر کرده. بازیکنان زیادی در 200 کشور مختلف در سراسر جهان بازی شهروند ستاره را تجربه کردند و 26576364 ساعت گیم پلی را از خود بجای گذاشتند. این رکوردها به همین جا ختم نمی شود و به طور کلی بیش از 740،000 بازیکن در سال 2020 بازی Star Citizen را بازی کردند.

بازی Star Citizen تا به حال هزینه ساخت هنگفتی را متحمل شده و مبلغی بالغ بر 250 میلیون دلار صرف این عنوان شده است. با توجه به اینکه این عنوان کاملا برای پلتفرم PC بهینه شده باید آمادگی کامل را داشته باشیم چون بازی شهروند ستاره برای چالش کشیدن رایانه های شما خواهد آمد.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد