فناوری Super Resolution از AMD در اختیار Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 به کمک فناوری جدید AMD با نام Super Resolution سطح جدیدی از کیفیت بصری را لمس کرده است.

سوپر رزولوشن در Xbox Series X /S

این یک واقعیت است که بازی Cyberpunk 2077 از لحاظ ارائه جلوه های بصری بسیار پیشرو بود، اما مشکلات فراوان آن باعث شد که نتواند آنطور که باید موفق عمل کند. توسعه دهنده بعد از اینکه بازخوردهای منفی را دریافت کرد می دانست که باید تلاشی مضاعف را بکار بگیرد تا این عنوان را احیا کند.

پس از فرآیندهای زیادی که این عنوان از زمان عرضه آن در سال 2020 تجربه کرده است، اما CD Projekt RED  به کار سخت خود برای بهبود و ارتقای Cyberpunk 2077 ادامه می دهد.

این توسعه دهنده لهستانی پس از چند سال تحمل فشار و البته بکار گرفتن تمام پتانسیل خود حالا به سطح کیفی مطلوبی در سایبرپانک 2077 رسیده است.

سی دی راجکت از طریق توییتر گزارش داده است که پچ 1.61 اکنون برای همه پلتفرم ها در دسترس است، از جمله پیشرفت ‌های زیادی در زمینه باگ‌های بازی، پایداری، عملکرد و البته فناوری AMD . گر با این فناوری آشنا نیستید، اساساً AMD FidelityFX Super Resolution از قدرت هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصویر در رزولوشن‌های پایین ‌تر استفاده می ‌کند و امکان بهبود عملکرد در اکثر عناوین را فراهم می ‌کند.

به این ترتیب، بازی آینده ‌نگر CD Projekt RED به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهد تا رزولوشن و عملکرد با هدف ارائه یک تجربه بهتر در گیم ‌پلی کلی را همچنان افزایش یابد. وصله ای که اگرچه چندان بزرگ نیست، اما شامل پیشرفت های قدرتمندی است که تجربه را بسیار کامل تر می کند.

خبر خوب برای همه طرفداران و گیمرهای Cyberpunk 2077،این است که در حال حاضر به طور خاص در Xbox Series X|S، شما می توانید از وضوح سوپر AMD با گرافیک بهتر و عملکرد بهتر لذت ببرید.

نظر شما در مورد بازی سایبرپانک 2077 چیست؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024