سامسونگ گلکسی A51 آماده برای رونمایی رسمی

گوشی های میان رده سری A سامسونگ توانستند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. گوشی های هوشمند چون گلکسی A70، گلکسی A80 و گلکسی A90 این شرکت شاید جزو گوشی های هوشمند میان رده محسوب شوند، اما از مشخصات فنی قدرتمندی در حد و اندازه های یک پرچمدار بهره برده اند. حال گلکسی A51 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این سری بزودی قرار است که رونمایی شود.

مشخصات سامسونگ گلکسی A51

پیش از این شایعاتی از این گوشی هوشمند منتشر شده بود و این بار تقریبا گلکسی A51 تمام تاییدیه های ممکن را برای رونمایی رسمی دریافت کرده. این بار این گوشی هوشمند قرار است قدرتمند تر از همیشه حتی برای بسیاری از پرچمداران شرکت های دیگر نیز مشکل ساز شود.

سامسونگ این بار مشخصاتی فنی در  حد و اندازه های یک پرچمدار را برای این گوشی هوشمند خود در نظر گرفته است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی به ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده که نحوه قرار گیری حفره صفحه نمایش نیز کاملا مشابه با سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس می باشد.

در حفره صفحه نمایش نیز به احتمال خیلی زیاد شاهد قرار گیری سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خواهیم بود.

اما سامسونگ این باز از معماری جدیدی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند. معماری L شکلی که 4 سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند را در خود جای داده است.

با توجه به شایعات و برخی از احبار منتشر شده، یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی این گوشی هوشمند اشاره کرد. همانطور که گفتیم باید بزودی منتظر رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی A51 باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود