نگاهی به صندلی های گیمینگ سری MSI MAG CH130 در سه طرح مختلف

نشستن های طولانی پشت میز کامپیوتر چه برای بازی و چه برای کارهای مختلف، نیاز به یک صندلی خوب را مهم جلوه می دهد. صندلی که بتواند در دراز مدت، خستگی و آسیب های احتمالی جسمانی را به حداقل برساند. ام اس آی مدتی است که به تولید صندلی گیمینگ مشغول است اما سری آخر صندلی های گیمینگ این شرکت با نام MAG CH130 به واقع هم جذابیت بصری بالایی دارند و هم در بخش ارگونومیک و راحتی، قابلیت های کاربردی را ارائه می کنند.

این سری از صندلی های گیمینگ MSI در سه مدل MAG CH130 X با پوشش چرم و مخمل مشکی، MAG CH130 I REPELTEK FABRIC با ساختار پارچه ای ضد خش و ضد آب و در نهایت مدل MAG CH130 I FABRIC با پارچه نرم و قابل تنفس معرفی شده اند.

ساختار اصلی هر سه مدل صندلی های سری MAG CH130 مشابه به هم است. ام اس آی هر سه صندلی را به قاب تمام فولادی با سختی بالا مجهز کرده تا در بخش طول عمر و استقامت کاربری حتی برای افراد سنگین وزن، آسیبی به صندلی وارد نشود. پشتی صندلی ها برای زمان استراحت تا 150 درجه خم شده تا بعد از ساعت ها کار و فعالیت، حس راحتی بیشتری را به شما هدیه دهد. نکته مهم در خصوص ساختار این صندلی ها، پایداری حتی در صورت استرحت با پشتی خوابیده 150 درجه ای است. چنانچه توجه داشته باشید، صندلی های رایج با کمی خم شدن پشتی، نا پایدار شده و احتمال افتادن کاربر را افزایش می دهند. اما این صندلی ها به دلیل محل درست قرارگیری پایه، تحمل وزن بالا و ساختار اصولی هم در بخش پشتی شیب 150 درجه ای را تجربه می کند و هم در قسمت نشیمنگاه صندلی، شیب 15 درجه ای را ممکن می سازد که در مجموع شیب 165 درجه ای را فراهم می سازد.

صندلی MAG CH130 I REPELTEK FABRIC

 

پیستون های بالابر گازی هر سه مدل از نوع کلاس 4 با ایمنی بالا هستند تا پایداری و طول عمر این بخش را تامین کند. جدا از این، پایه های پنج شاخه صندلی ها، با فولاد سخت ساخته شده و چرخ های 60 میلی متری متصل به آن هم با گردش روان، تحمل وزن 150 کیلوگرم را ممکن می سازد.

شیب مناسب پشتی و سازگاری کامل با ستون فقرات، در کنار ارتفاع 87 سانتی متری پشتی و عمق نشیمن 57 سانتی متری صندلی، راحتی در دراز مدت را تضمین می کند. بجز این موارد، دو بالشتک برای گودی گردن و گودی کمر هم در نظر گرفته شده است که قابلیت جدا سازی و تنظیم ارتفاع را برای کاربر فراهم می کند.

صندلی MAG CH130 X با ساختار چرم و مخمل با کیفیت، تنها در رنگ مشکی راهی بازار می شود. ظاهر زیبا، دوخ هایی با نخ سفید و کیفیت بالای مونتاژ و ساختار، این صندلی را به گزینه ای جذاب تبدیل می کند.

صندلی MAG CH130 X

صندلی MAG CH130 I REPELTEK FABRIC دارای ساختار پارچه ای خاکستری است. پوشش این صندلی که در حال ثبت اختراع است، راحتی فراوان در کنار قابلیت ضد خش خصوصاٌ برای کاربرانی که حیوانات خانگی دارند را فراهم می سازد. اما مهمترین قابلیت پوشش مورد نظر این است که می تواند به سادگی مایع را دفع کند. ضد آب بودن صندلی پارچه ای برای جلوگیری از تغییر فرم و ایجاد لکه بسیار شگفت انگیز است.

در نهایت صندلی MAG CH130 I FABRIC همچنان با پوشش پارچه ای تولید می شود. پوشش پارچه ای با رنگ روشن، ساختاری نرم با قابلیت تنفس، تجربه جدیدی را ایجاد می کند. بافت درشت پارچه و ضخامت آن، هم در نرم بودن صندلی تاثیرگذار بوده و هم با وجود تنفس، از عرق کردن کاربر جلوگیری می کند.

صندلی MAG CH130 I FABRIC

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود