تی سی ال از دو کانسپت جدید گوشی های هوشمند انعطاف پذیر خود پرده برداری کرد

بازار گوشی های هوشمند انعطاف پذیر توسط سامسونگ و بعد هواوی گرم شد. این در حالی بود که در این میان شرکت های دیگری چون موتورولا توانستند درزمینه تولید چنین گوشی های خاصی عملکرد چشم گیری را از خود به نمایش بگذارند. این بار اما تی سی ال از دو کانسپت گوشی انعطاف پذری خود پرده برداری کرد.

پیش از در نمایشگاه CES 2020 نیز شاهدمنتشر شدن برخی اخبار از گوشی های هوشمند انعطاف پذیر این شرکت بودیم. اما نکته جالب در خصوص ای دو گوشی طراحی در نظر گرفته شده برای آن ها می باشد.

اولین طراحی در نظر گرفته شده ما را به یاد طراحی هواوی میت ایکس می اندازد که صفحات بصورت انعطاف پذیر بر روی یکدیگر قرار می گیرند.

تی سی ال به فناوری دست پیدا کرده که در حال حاضر با توجه به آنچه در این گوشی هوشمند مشاهده می کنیم، توانایی تولید صفحات نمایش امولد انعطاف پذیر با ایعاد 10 اینچ را نیز دارد.

این گوشی انعطاف پذیر در حالت عادی صفحه نمایش 10 اینچی را به شما ارائه می دهد و در حالت تاشو نیز شاهد صفحه نمایش 6.65 اینچی با نسبت تصویر 20.8 به 9 می باشیم.

اما این شرکت از طرح جالب دیگر نیز پرده برداری کرد. گوشی دوم این شرکت دیگر همانند هیچ یک از گوشی های هوشمند انعطاف پذیری که تا به امروز دیده ایم نمی باشد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده در حالت معمولی با ابعاد 6.75 اینچی با توجه به قابلیت کشویی بودن قادر خواهد بود تا به ابعاد 7.8 اینچی نیز برسد.

البته باید خاطر نشان کرد که هر دو گوشی هوشمند فعلا در حد کانسپت هایی رونمایی شده اند و باید منتظر بود و دید آیا تی سی ال برنامه ای برای تولید آن ها خواهد داشت یا خیر.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد