شیائومی ردمی نوت 7 با دوربین 48 مگاپیکسلی قدرتمند رونمایی شد

شیائومی ردمی نوت 7

شیائومی همواره توانسته از در چند سال اخیر گوشی های هوشمند خوبی، مخصوصا از نظر طراحی ظاهری را معرفی کند. پیش از این شیائومی می 9 با دوربین 48 مگاپیکسلی با پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 معرفی شد. حال نیز تصمیم گرفته سری ردمی نوت 7 با مجهز شدن به دوربین مشابه و قیمت مقرون به صرفه تر را رونمایی کند.

شیائومی ردمی نوت 7

صفحه نمایشی زیبا

ردمی نوت 7 از صفحه نمایش 6.3 اینچی ال سی دی با رزولوشن FHD پلاس و ناچ واتر دراپ زیبایی بهره مند شده است که بار دیگر طراحی زیبای خود را به رخ رقیبان کشیده است. استفاده از ناچ واتر دراپ باعث شده است تا صفحه نمایش این گوشی هوشمند نسبت تصویری 84 درصدی به بدنه را داشته باشد. با توجه به بهره بردن صفحه نمایش ال سی دی شیائومی سنسور اسکنر اثر انگشت را در قیمت پشتی این گوشی هوشمند میان رده خود در نظر گرفته است.

ناچ واتر دراپ شیائومی ردمی نوت 7

دوربین

استفاده از سنسور های قدرتمند سه گانه برای این گوشی هوشمند میان رده نقطه قوت تاثیرگذاری است، سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور  5 مگاپیکسلی برای دوربین های دو گانه اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. شیائومی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم چیزی کم نگذاشته است و از یک سنسور 13 مگاپیکسلی مناسب استفاده کرده است.

شیائومی ردمی نوت 7

پردازنده

پردازنده اسنپدراگون 660 در نظر گرفته شده شاید کمی قدیمی به نظر برسد اما با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتزی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده انتخاب مناسبی به نظر می رسد. رم های 3/4/6 گیگابایتی با حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی با قابلیت ارتقا میکرو اس دی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای ردمی نوت 7 می باشد.

 

باتری و قیمت

باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری به همراه قابلیت شارژ سریع نسل چهار از دیگر مشخصات بسیار مناسب برای این گوشی هوشمند می باشد. نکته جالب تر این گوشی هوشمند قیمت بسیار پایین آن می باشد. مدل پایه شیائومی ردمی نوت 7 را می توانید تها با قیمت 150 دلاری خریداری کنید و مدل 6/64 گیگابایتی این محصول یا قیمتی کمتر از 210 دلاری در دسترس می باشد. پیش فروش شیائومی ردمی نوت 7 از پنج روز دیگر بصورت رسمی آغاز خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد