مقایسه اندازه قاب پشتی سونی اکسپریا XZ4 با اکسپریا XZ پرمیوم

سونی این بار قرار است قدرتمند تر از همیشه با گوشی های هوشمند دیگر شرکت های رقابت کند و سونی اکسپریا XZ4 به عنوان پرچمدار آینده این شرکت هنوز نیامده سر و صدای زیادی به پا کرده است. از بلندترین نسبت تصویر  در نظر گرفته شده تا زدن رکورد بهترین امتیاز بنچمارک با پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855.

مقایسه قاب پشتی گوشی سونی اکسپریا XZ4

تا به حال هیچ گوشی هوشمندی با نسبت تصویر 21 به 9 تولید نشده است، بلند قدترین گوشی هوشمند ساخته شده می توان به آیفون ایکس اس مکس اشاره کرد که با نسبت صفحه نمایش 19.5 به 9 رونمایی شد . چنین مقایسه ای کاملا نشان می دهد که این گوشی هوشمند از چه صفحه نمایش غول پیکری بهره می برد. ارتفاع صفحه نمایش این گوشی هوشمند با توجه به تصاویر و اخبار منتشر شده 166.9 میلی متر اعلام شده (واقعا بلند قد است). حال در تصاویر منتشر شده جدید قاب پشتی این گوشی هوشمند را در کنار گوشی سونی اکسپریا XZ پرمیوم می بینیم و بلند قدی شگفت انگیز سونی اکسپریا XZ4 به خوبی امس می کنید.

قاب پشتی سونی اکسپریا XZ4

قابلیت های جذاب دیگر

درست از که اندازه صفحه نمایش از نظر ارتفاع این گوشی هوشمند افزایش چشم گیری داشته است اما حاشیه های در نظر گرفته شده بسیار باریک تر شده است. تمام این خصوصیات را کنار بگذارید، در پشت این گوشی هوشمند محلی برای قرار گرفتن سنسور اسکنر اثر انگشت دیده نمی شود و به احتمال زیاد از این قابلیت در صفحه نمایش استفاده خواهد شد، خوب حالا تصور کنید صفحه نمایش آمولد با کیفیت عالی با چنین ارتفاع بلند در نظر گرفته شده، فوق العاده است.

قاب پشتی سونی اکسپریا XZ4

دوربین سه گانه به همراه اتفاق خوب جک 3.5 میلی متری در نظرگرفته شده از دیگر مشخصات فنی سونی اکسپریا XZ4 می باشد. دیگر این بار بعد از مدت ها باید منتظر شگفتی از این شرکت قدیمی باشیم تا بار دیگر محبوبیت سالیان دور خود را بدست آورد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !