معرفی رسمی سامسونگ گلکسی A10 / ارزان قیمت و پرکاربرد

سامسونگ گلکسی A10 به عنوان گوشی هوشمند میان رده جدید این شرکت بصورت رسمی رونمایی شد. گویا سامسونگ با توجه به اعلام برنامه ویژه ای برای گوشی های هوشمند میان رده خود و البته حفظ رتبه نخست در فروش جهانی گوشی های هوشمند، گویا عملکرد خوبی را از خود نشان داده، این در حالی است که هوآوی پیش از این اعلام کرد که در سال میلادی جاری قصد کسب رتبه نخست فروش جهانی گوشی های هوشمند را دارد. اما تا به الان سامسونگ عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان داده، البته تا پایان سال میلادی 2019 زمان زیادی باقی مانده و زود است که قضاوتی کنیم.

صفحه نمایش با ناچ جذاب اینفینیتی V

همانطور که پیش از این شاهد بودیم، سامسونگ در مراسم رسمی از ناچ ها زیبایی رونمایی کرد و اعلام کرد که از طراحی چنین ناچ های زیبایی برای گوشی های هوشمند آینده خود بهره خواهد برد. گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 برای اولین بار از صفحات نمایش اینفینیتی o اولد بهره برد و حال این شرکت کره ای از طراحی ناج های دیگر برای گوشی های هوشمند میان رده خود استفاده کرده است.

سامسونگ گلکسی A10

گلکسی A10 از صفحه نمایش 6.2 اینچی HD پلاس با ناچ زیبای اینفینیتی V بهره برده. در قسمت پشتی این گوشی هوشمند سنسور حسگر اثر انگشت را مشاهده نمی کنیم، به احتمال زیاد از چنین قابلیتی در قسمت دکمه پاور این گوشی هوشمند استفاده خواهد شد.

دوربین

از گوشی های هوشمند میان رده، مخصوصا چنین محصولاتی که قیمتی پایین تر از حتی برخی از گوشی های هوشمند میان رده را دارند، نباید توقع سنسور های دوربین بسیار قدرتمندی را داشت.

گلکسی A10 نیز از سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خود بهره برده است.

هنوز زود است که راجع به کیفیت دوربین این گوشی هوشمند نظری بدهیم، چون پیش از این هم شاهد بودیم گوشی هوشمند میان رده ای چون گوگل پیکسل 3 تنها با بهره بردن از یک سنسور برای دوربین اصلی توانست پرچمدار قدرتمندی چون آیفون ایکس اس مکس را در تستی که توسط سایت معتبر دگزومارک صورت گرفت شکست دهد.

پردازنده و مشخصات فنی

سامسونگ برای این محصول میان رده خود از پردازنده اختصاصی این شرکت یعنی اگزینوس 7884 هشت هسته ای با دو هسته Cortex-A73  با فرکانس 1.35 گیگاهرتزی و 6 هسته ضعیف تر Cortex-A53 استفاده کرده است.

تنها میزان رم 32 گیگابایتی برای گلکسی A10 در نظر گرفته شده، اما قابلیت ارتقاء حافظه داخلی این محصول میان رده تا 512 گیگابایت ممکن می باشد.

باتری 3400 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید پای از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

قیمت و تاریخ عرضه

پیش فروش سامسونگ گلکسی A10 از اوایل ماه مارس شروع خواهد شد و جالب است که قیمت بسیار مناسب 120 دلاری برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده، که حتی از برخی از گوشی های هوشمند میان رده دیگر شرکت ها نیز قیمت ارازنتری دارد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد