آنر 9 ایکس با پردازنده جدید Kirin 810 و دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی خواهد شد

آنر 9 ایکس به عنوان جدیدترین گوشی سری آنر هواوی بطود  رونمایی خواهد شد و حال برخی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده مشخص شده. از جمله مشخصات بارز در نظر گرفته شده، می توان به پردازنده جدید و اختصاصی هواوی و دوربین سلفی پاپ آپ آن اشاره کرد.

پیش از این هواوی از جدیدترین پردازنده 7 نانومتری خود با نام Kirin 810 پرده برداری کرد و برای اولین بار نیز از این پردازنده برای گوشی نوا 5 خود استفاده کرد. این پردازنده قدرتمند که از این پس قرار شده برای گوشی های هوشمند میان رده این شرکت مورد استفاده قرار گیرد سنت شکنی کرده، زیرا تا کنون برای هیچ محصول میان رده این پردازنده 7 نانومتری در نظر گرفته نشده بود. لازم به ذکر است که این پردازنده جدید جایگزین پردازنده محبوب Kirin 710 شده است.

آنر 9 ایکس نیز از این اتفاق مستثنی نخواهد بود و از یکی از جدیدترین پردازنده های اختصاصی هواوی بهره مند خواهد شد. از طرفی طرح در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده نیز نشان از استفاده دوربین سلفی پاپ آپ را می دهد.

در قسمت پشتی نیز شاهد بهره بردن از دو سنسور برای دوربین های اصلی دوگانه می باشیم. اما در قسمت پشتی محلی برای قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت مشاهده نمی شود و به احتمال زیاد هواوی با استفاده از صفحه نمایش اولد، از این قابلیت کارآمد و محبوب در صفحه نمایش این گوشی هوشمند میان رده استفاده خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !