معرفی رسمی ویوو Z1 پرو / بهبود دوربین سلفی و باتری

ویوو Z1 پرو به عنوان جدید ترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت، بصورت رسمی معرفی شد. پیش از این شاهد رونمایی ویوو Z5x به عنوان اولین گوشی هوشمند این شرکت چینی با صفحه نمایش اینفینیتی O بودیم و حال این محصول جدید نیز از چنین صفحه نمایش زیبایی بهره مند شده.

مشخصات ویوو Z1 پرو

در نگاه اول طراحی در نظر گرفته شده برای این محصول میان رده، ما را به یاد ویوو Z5x می اندازد. صفحه نمایش زیبای 6.53 اینچی IPS LCD با کیفیت FHD پلاس با ناچ زیبای اینفینیتی O و دوربین های اصلی سه گانه در نظر گرفته شده، از نظر طراحی تفاوت چندانی با ویوو Z5x ندارد.

اما  ویوو برای این گوشی هوشمند میان رده خود به نسبت مدل قبلی، از سنسور دوربین قدرتمند تر و باتری قوی تری بهره برده. در بریدگی زیبای ناچ اینفینیتی O صفحه نمایش این محصول، شاهد استفاده از سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 برای دوربین سلفی می باشیم.

در قسمت پشتی نیز سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.78 و سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4، دوربین های اصلی سه گانه ویوو Z1 پرو را تشکیل می دهند.

اما از نظر مشخصات سخت افزاری نیز شاهد استفاده از پردازنده میان رده اسنپدراگون 712 بودیم که نسبت به پردازنده  ویوو Z5x پیشرفت داشته. (ویوو Z5x از پردازنده اسنپدراگون 710 بهره مند شده بود). این گوشی با رم های 4 و 6 گیگابابتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

نقطه قوت دیگر این گوشی میان رده، مجهز شدن به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری با شارژ سریع 18 واتی می باشد که نوید عمر مفید بالایی را به ما می دهد. ویوو اعلام کرده که تلاش داشته تا یک گوشی هوشمند، با قیمت مقرون بصرفه برای علاقه مندان به گوشی های گیمینگ تولید کند. به همین دلیل سوای باتری قدرتمند این محصول، ویوو از سیستم های خنک کننده خاصی بهره برده تا در هنگام بازی با مشکلی رو به رو نشود.

این محصول میان رده جدید ویوو با حداکثر قیمت 261 دلاری روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Vivo X200 اولین پرچمداری خواهد بود که از تراشه Dimensity 9400 بهره می‌برد

سامسونگ از گوشی گلکسی M35 5G رونمایی کرد

توضیحات تکمیلی اپل در مورد برگشتن عکس‌های حذف‌شده در iOS 17.5