سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 رونمایی شد / برنامه های سلامت کامل تر از همیشه

در حالی که توقع داشتیم شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 به همراه پرچمداران جدید سری نوت باشیم، یک روز زودتر ار موعد مقرر، سامسونگ از این ساعت هوشمند جدید خود پرده برداری کرد. از جمله قابلیت های بارز و قدرتمند در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند می توان به برنامه های سلامت بسیار کارآمد تر و صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت آن اشاره کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

طراحی

سامسونگ این بار سعی داشته تا طراحی بسیار زیباتری را برای این محصول جدید خود در نظر بگیرد. در کنار طراحی صفحه نمایش تمام لمسی این ساعت هوشمند، شاهد حذف صفحه چرخشی برای دسترسی به منو های مختلف بودیم و شما می توانید با صفحه نمایش لمسی در نظر گرفته شده به تمام منوهای این گجت هوشمند قدرتمند دسترسی پیدا کنید.

سامسونگ این بار از دو متریال گوناگون برای ساخت این ساعت هوشمند بهره برده. مدل آلومینیومی و مدل فولاد آب دیده که پیشنهاد می کنیم کسانی که علاقه ای به وزن سنگین و جذاب این ساعت هوشمند ندارند، مدل آلومینیومی این ساعت را انتخاب کنند.

صفحه نمایش

گلکسی واچ اکیتو 2 در دو مدل 40 میلی متری با صقحه نمایش 1.2 اینچی آمولد و مدل 44 میلی متری با صفحه نمایش 1.4 میلی متری آمولد معرفی شده. هر دو صفحه نمایش در نظر گرفته شده قابلیت ارائه رزولوشن 360×360 مگاپیکسلی را خواهند داشت.

البته باز هم باید یاد آوری کنیم که صفحات نمایش تمام لمسی در نظر گرفته شده باعث شده تا دیگر شاهد صفحه چرخشی برای این ساعت هوشمند نباشیم و شما می وانید با لمس چرخشی حاشیه این ساعت هوشمند به منو های مختلف آن دسترسی داشته باشید.

قابلیت های جذاب

اما یکی از اصلی ترین ویژگی های در نظر گرفته شده برای این محصول به نسبت قبل، استفاده از برنامه های کاربردی خاصی می باشد که برای اولین بار سامسونگ از آن ها بهره برده. سامسونگ از 8 ال ای دی برای اندازه گیری ضربان قلب در این ساعت هوشمند استفاده کرده. چنین ویژگی با چنین دقتی را تا به امروز در هیچ یک از ساعت هوشمند سامسونگ و دیگر شرکت های ندیده ایم.

39 برنامه کاربردی سلامت در نظر گرفته شده باعث شده که جای خالی هیچ نرم افزار سلامتی در این ساعت هوشمند احساس نشود. اما در کنار این قابلیت های بسیار ویژه و کارآمد، سامسونگ این ساعت هوشمند را به قابلیت ECG نیز مجهز کرده. پیش از این برای اولین بار چنین قابلیتی را در ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 دیده بودیم که باعث نجات چان چندین نفر شد.

شما می توانید با استفاده از این ساعت هوشمند بصورت مستقل موسیقی پخش کنید و همچین می توانید از آن به عنوان یک شاتر برای عکاسی به وسیله گوشی هوشمند خود استفاده کنید. پشتیبانی از استاندارد IP68 و استفاده از محافظ صفحه گوریلا گلس دی ایکس پلاس باعث شده تا به راحتی از این ساعت هوشمند در شرایطی چون استخر و گردو غبار به راحتی استفاده کنید.

سخت افزار و قیمت

این ساعت هوشمند به پردازنده اگزینوس 9110 با رم 768 مگابایتی و سیستم عامل تایزن مجهز شده. مدل LTE این ساعت هوشمند از رم 1.5 گیگابایتی بهره می برد. این مدل به شما قابلیت دسترسی به صفحات اجتماعی شما از جمله توییتر را با قابلیت خواندن، پاسخ دادن و پسنیدن پست را می دهد.

مدل آلومینیومی با قیمت 280 دلار و مدل فولاد آب دبده با قیمت 300 دلاری روانه بازار خواهند شد. البته تقریبا به هیمن زودی پیش فروش این ساعت هوشمند آغاز نخواهد شد و تقریبا یک ماه دیگر پیش فروش این گجت پوشیدنی آغاز خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !