شیائومی می 10 پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی رتبه اول وب سایت دگزومارک را کسب کرد

شیائومی می 10 پرو به همراه می 10 بصورت رسمی به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت رونمایی شدند. می 10 پرو به عنوان گل سرسبد گوشی های هوشمند این شرکت به سنسور های دوربین قدرتمندی مجهز شده. سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ نیز این گوشی هوشمند ار همراهی می کند. این بار این پرچمدار قدرتمند توانست با کسب امتیاز 124 در مجموع رتبه اول وب سایت دگزومارک را به خود اختصاص دهد.

شیائومی می CC9 پرو اولین گوشی هوشمند این شرکت بود که از سنسور قدرتمند 108 مگاپیکسلی سامسونگ بهره برده بود. می CC9 پرو یا همان می نوت 10 توانسته بود با بهره بردن از این سنسور برای مدتی رتبه اول وب سایت دگزومارک را به خود اختصاص دهد.

حال شیائومی می 10 پرو توانسته است بار دیگر امتیاز بالاتری را به نسبت هواوی میت 30 پرو 5G امتیاز بالاتری را به خود اختصاص دهد و در رتبه اول وب سایت دگزومارک قرار گیرد. یکی از اصلی ترین دلایل کسب چنین امتیاز خوبی برای می 10 پرو، سنسور اصلی و دو سنسور تله فوتو در نظر گرفته شده به همراه قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 8K این گوشی هوشمند می باشد.

مشخصات سنسور های دوربین شیائومی می 10 پرو

اصلی ترین و قدرتمند ترین قابلیت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند سنسور های دوربین آن می باشد. برای قسمت پشتی از چهار سنسور دوربین استفاده شده.

یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ به همراه یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 10 برابری هیبرید در کنار سنسور تله فوتو 12 مکاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند همانطور که می دانیم به ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده و در قسمت بریدگی دایره ای شکل صفحه نمایش برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی، شاهد حضور سنسور 20 مگاپیکسلی می باشیم. سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 8K را نیز دارد.

برای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی قابلیت لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS به همراه لرزشگیر دیجیتال یا همان EIS در نظر گرفته شده.

منبع: dxomark

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !