معرفی رسمی شیائومی می 10 و می 10 پرو / بازگشت شکوهمندانه سلاطین دوربین

بالاخره جدیدترین پرچمداران شیائومی بصورت رسمی معرفی شدند. شیائومی می 10 به همراه می 10 پرو به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت در رویدادی که در حال حاضر نیز لحظات پایانی خود را پشت سر می گذارد، رونمایی شدند. قدرتمند ترین مشخصه در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند سنسور های دوربین آن ها می باشد که نتایج فوق العاده ای را از خود به جای گذاشته است.

مشخصات شیائومی می 10 پرو

صفحه نمایش

می 10 پرو را باید به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمند شیائومی شناخت. صفحه نمایش زیبای 6.67 اینچی آمولد در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند قابلیت ارائه رزولوشن FHD پلاس را خواهد داشت.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای می 10 پرو به طراحی زیبای ناچ ایفینیتی O مجهز شده و نرخ بروزرسانی 90 هرتز را با خود به همراه داشته. این صفحه نمایش توانایی ارائه حداکثر روشنایی 800 نیت (شمع) را نیز خواهد داشت که استفاده از این گوشی هوشمند را در نور روز بسیار سهل و آسان خواهد کرد.

دوربین

اما اصلی ترین و قدرتمند ترین قابلیت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند سنسور های دوربین آن می باشد. برای قسمت پشتی از چهار سنسور دوربین استفاده شده.

یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ به همراه یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 10 برابری هیبرید در کنار سنسور تله فوتو 12 مکاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند همانطور که می دانیم به ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده و در قسمت بریدگی دایره ای شکل صفحه نمایش برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی، شاهد حضور سنسور 20 مگاپیکسلی می باشیم. سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 8K را نیز دارد.

برای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی قابلیت لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS به همراه لرزشگیر دیجیتال یا همان EIS در نظر گرفته شده.

پردازنده و باتری

جدیدترین و قدرتمند ترین پردزنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 این گوشی هوشمند را همراه خواهد کرد. شیائومی می 10 پرو قرار است در سه مدل با رم های مختلف 8 و 12 گیگابایتی و حافظه های داخلی 256 و 512 گیگابایتی روانه بازار شود.

باتری 4500 میلی آمپری این گوشی هوشمند به شارژر فوق قدرتمند 50 واتی با شارژ سریع مجهز شده. در کنار شارژر سیمی قدرتمند، این گوشی هوشمند از شارژر 30 واتی وایرلس شارژ سریع نیز بهره مند شده. می 10 پرو قابلیت شارژ معکوس را نیز خواهد داشت و می تواند همانند یک شارژر بی سیم 10 واتی عمل کند.

تا کمتر از یک هفته دیگر پیش فروش این گوشی هوشمند با قیمت پایه 715 دلار آغاز خواهد شد.

مشخصات شیائومی می 10

شیائومی می 10 نیز همانند مدل پرو به صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد با طراحی ناچ اینفنیتی O مجهز شده است. این صفحه نمایش نیز توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را خواهد داشت.

از جمله تفاوت های مدل استاندارد و مدل پرو، سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می باشد. می 10 نیز همانند می 10 پرو از چهار سنسور برای دوربین خود بهره برده اما سنسور هایی به مراتب ضعیف تر.

یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. به نسبت می 10 پرو، این گوشی هوشمند از سنسور تله فوتو محروم شده.

برای دوربین سلفی نیز سنسوری 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. در بخش سخت افزاری باید گفت که از پردازنده ای مشابه استفاده شده. اما در قسمت طرفیت باتری، باتری 4780 میلی آمپری در نظر گرفته شده که به شارژر 30 واتی شارژ سریع مجهز شده است.

شیائومی می 10 نیز با قیمت پایه 572 دلار برای مدل 8GB/128GB،  قیمت 615 دلار برای مدل 8GB/256GB و قیمت 673 دلار برای مدل  12GB/256GB رونه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد